• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 08 / 24

آموزش نقاشی هشت پا برای کودکان

هشت پا جانوری آبزی است که به آن اختاپوس هم گفته می شود که در بخش های مختلف اقیانوس ها و دریاها زندگی می کند. این موجود دارای 8 بازو است و بدنش کاملا نرم است. دو نوع سمی و غیر سمی دارد که نوع سمی آن برای شکار خود از سمی که از بدنش خارج می شود استفاده می کند. در این مقاله نحوه ترسیم یک هشت پای زیبا آموزش داده شده است.

ابتدا یک دایره متوسط بکشید و مانند شکل زیر دایره را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید با کشیدن قطر افقی و عمودی دایره می توانید راحت تر این کار را انجام دهید.

نقاشی هشت پا

در دو قسمت بالای دایره دو بیضی عمودی کوچک بکشید.

نقاشی هشت پا

خطوط اضافی مرحله یک (قطر افقی و عمودی) را پاک کنید.

نقاشی هشت پا

یک هلال کوچک درقسمت پایین دایره بکشید تا دهان هشت پا مشخص شود.

نقاشی هشت پا

خط پایینی دایره را پاک کنید برای کشیدن پاهای هشت پا از قسمت سمت چپ دایره سر، یک بیضی اریب و باریک رسم کنید و انتهای بیضی باز باشد.

نقاشی هشت پا

در ادامه مرحله قبل از چپ به راست حول سر هشت عدد پا، بکشید سعی کنید دو پای پایینی شکل یعنی پاهای 4 و 5 بلندتر از پاهای دیگر باشد.

نقاشی هشت پا

نقاشی هشت پای شما به پایان رسید با ماژیک زرد پر رنگ یا نارنجی هشت پا را رنگ آمیزی کنید.

نقاشی هشت پا

بچه ها می دونید که هشت پا در آب زندگی می کند پس با ماژیک آبی اطراف هشت پای زیبایی که رسم کردید مقداری آب نقاشی کنید.

نقاشی هشت پا

نقاشی هشت پا بسیار ساده است می توانید با نقاشی ماهی و لاک پشت که در سایت یاد بگیر دات کام آموزش داده شده یک دریاچه با تعدادی ماهی و هشت پا و لاک پشت نقاشی کنید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید