• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 09 / 28

معرفی نسل جدید هارد درایو بیسیم

کمپانی دیجیتال وسترن از هارد درایو بی سیم خود با قابلیت پشتیبان گیری از تصاویر دوربین در حین حرکت، رونمایی کرد.

همواره داشتن فضای پشتیبان گیری اضافی موجب شادمانی و خرسندی عکاسان می گردد. بر همین اساس، کمپانی وسترن دیجیتال که یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیسک سخت در جهان به شمار می آید از هارد درایو جدیدی رونمایی کرده است که ذخیره تصاویر در حین حرکت را برای عکاسان تسهیل می نماید. به این معنا که در زمان  عکاسی دیگر نیازی به لپ تاپ نخواهند داشت و با استفاده از قابلیت وای فای این هارد می‌توانند از تصاویر دوربین‌ خود که با این هارد همگام شده‌ اند، نسخه پشتیبان تهیه کرده و یا تصاویرشان را بدون داشتن دغدغه پر شدن رم دوربینشان بر روی آن ذخیره و مدیریت کنند. این هارد جدید My Passport Wireless Pro نام دارد و مدل بروز شده هارد My Passport Wireless است که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود. این هارد همانند نسل های قبلی خود، دارای یک درگاه کارت حافظه SD و رابط Wi-Fi برای وارد کردن تصاویر می باشد. زمانیکه تصاویر به درایو منتقل شوند، می توان بوسیله یک لپ تاب یا تبلت به صورت بی سیم به آن متصل شد و به نمایش و مدیریت تصاویر پرداخت.

هارد درایو

مدل Pro نسبت به مدل My Passport Wireless از طراحی جدیدتری برخوردار است اما با این حال تفاوت اصلی این دو را می توان در مدیریت فایل ها خلاصه نمود که در این مدل تا حد زیادی بهبود یافته است. به عنوان مثال در مدل اولیه این محصول، هارد دیسک به طور خودکار تمام تصاویر جدید را از کارت SD دریافت می کرد، حال آنکه در مدل  Pro، می توانید به صورت بی سیم فهرست محتویات کارت SD را مرور کرده و فایلی را که قصد همگام سازیش را دارید انتخاب کنید. گرچه داشتن این قابلیت، یک مرحله به مراحل کاری عکاسان می افزاید اما در عوض گزینه های بیشتری را در رابطه با نحوه مدیریت تصاویر در اختیارشان قرار می دهد که این خود یک نقطه قوت محسوب می شود. علاوه بر این، کمپانی وسترن دیجیتال به منظور مدیریت این هارد از طریق گوشی های هوشمند و یا تبلت، اپلیکیشنی را برای سیستم عامل های iOS و آندروید عرضه نموده است.

در حال حاضر این محصول تنها در مدل HDD عرضه شده است اما با این حال هر مدل از آن، از فضای ذخیره سازی بسیار زیادی برخوردار است. کمپانی وسترن دیجیتال، مدل 2 ترابایتی این هارد را به قیمت 229 دلار و مدل 3 ترابایتی آن را به قیمت 249 دلار به فروش می رساند. همچنین این کمپانی در کنارMy Passport Wireless Pro  یک نسخه Pro  هارد تحت شبکه My Cloud  خود را نیز معرفی نموده است  که بوسیله آن می توانید اطلاعات با ارزش خود را در هر زمان و مکانی از طریق اینترنت ذخیره سازی و پشتیبان گیری کنید. قیمت گذاری صورت گرفته برای این محصول در رنج 399.99 دلار تا $1,649.99 دلار می باشد و پیشرفته ترین مدل این محصول دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشد.

ترجمه: رقیه آقایاری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید