• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2016 / 10 / 02

کار کنید!

نسخه صوتی این مقاله

آیا بلند شدن از روی مبل گرم و نرم، کنار تلوزیون، رختخواب، میز کارمندی و… کار سختی است؟ حتی وقتی که قرار است کاری را انجام دهید که در کیفیت زندگی شما در آینده نقش خواهد داشت؟

شروع کنید تا موفقیتی بزرگ بسازید

باید بگویم هیچ چیز لذت بخش تر از کار کردن برای هدف نیست وقتی که با امید و دید مثبت به آن نگاه می کنید. آسودگی زودگذر اکنون در مقابل آنچه که از دست می دهید کوچکترین ارزشی ندارد. کوته بینی را از خود دور کنید، لذت های زود گذر را رها کنید کمی دورتر موقعیت های بسیار ارزشمندی انتظار شما را می کشند. همه آنها را بدست خواهید آورد هم اکنون بلند شوید و آغاز کنید. کار کنید!

از هر لحظه زندگی خود لذت ببرید چون در حال تلاش برای هدفی بزرگ هستید. شما قادر هستید کارهای بزرگی انجام دهید. قوی باشید و یک زندگی پر حاصل را آغاز کنید. شما قادرید کارهای بزرگی انجام دهید، دست های خود را کثیف کنید و آن کار بزرگ را آغاز کنید.

هیچ لذت بزرگی در خوشگذرانی و تن پروری نیست ولی مهارت پیدا کردن در کار بزرگترین لذت دنیاست. اگر از آن بی بهره اید بدانید که به اندازه کافی مهارت پیدا نکرده اید. از دیگران برتر باشید و ببینید چه خواهد شد. ارزش آفرینی کنید، آنگاه به خود افتخار خواهید کرد شما با تلاش و پشتکار خود چنین کرده اید.

موقعیت های بسیاری برای آنها که تلاش می کنند وجود دارد. پس برای قاپیدن آنها هم اکنون بلند شوید کار کنید. فرصت ها، چالش ها، تلاش ها همه اینها در برابر شما خواهند بود و شما را سیراب می کنند به شما انرژی می دهند.

ثروت و موفقیت همان چیزی است که بدنبال آن هستید. با تلاش خود به آنها اجازه دهید به سمت شما بیایند. – رالف مارستون

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید