• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2013 / 11 / 16

ویندوز 8.1، بازگشت دکمه ی استارت

8.1

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده که نسخه نهایی ویندوز 8.1 پنج شنبه 17 اکتبر به همراه دانلود هایی برای کاربران ویندوز 8 در 230 فروشگاه و به 37 زبان مختلف عرضه شده است.

این غول نرم افزاری دنیا همچنین جمعه، اولین محصولات هماهنگ با ویندوز 8.1 را ارائه خواهد داد و فروش بسته های آپدیت سیستم عامل جدید را هم از طریق شرکای خرده فروش آغاز خواهد کرد.

مایکروسافت در بیانیه ی ریلیز نسخه ی Preview گفته بود که در ویندوز 8 عصر نوینی از تکنولوژی کامپیوتری با موبیلیته ی بالا، قابلیت های لمسی گوناگون و ارتباط آنلاین همیشگی را ارائه داده بود. و حالا ویندوز 8.1 این رویکرد را توسعه داده و هرآنچه کاربران در خانه، محل کار و حتی در سفر نیاز دارند را گرد هم آورده است. اکنون ویندوز، شخصی ترین تجربه ی کامپیوتری را در اختیار کاربر گذارده و دستگاه شما را پیوستاری یگانه از شما می سازد و امکانات زیادی را ارائه می دهد تا تجربه ای شخصی و بی نظیر را تجربه و شتاب زندگی خود را حفظ کنید.

شاید برگشتن دکمه ی استارت در ویندوز 8.1 مهم ترین ویژگی تغییر یافته نسبت به نسخه های ویندوز 8 باشد.

ویندوز8.1

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید