• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 01

دیدار دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا امشب (سه شنبه 11/8/95)

تیم های فوتبال منچستر سیتی و بارسلونا در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) در ورزشگاه خانگی منچستر سیتی به مصاف یکدیگر می روند.

منچستر سیتی و بارسلونا

در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2 تیم منچستر سیتی و بارسلونا به مصاف یکدیگر می روند. آبی و اناری پوشان تنها تیم این گروه هستند که هر 3 بازی قبلی را با پیروزی به پایان رسانده اند.

آن ها میانگین فوق العاده خوب 4 گل در هر بازی را به ثبت رسانده اند.

تیم بارسلونا در این سه بازی 13 گل به ثمر رسانده و تنها 1 گل دریافت کرده است. اما در سمت مقابل تیم منچستر سیتی در خط دفاع عملکرد نسبتا ضعیفی داشته است. سیتیزن ها در این سه بازی 7 گل به ثمر رسانده اند اما 7 گل را نیز دریافت کرده اند.

بارسلونا با 9 امتیاز کامل در صدر جدول این گروه قرار دارد و تیم منچستر سیتی با 4 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

تیم منچستر سیتی در 12 بازی اخیر خود در خانه شکست نخورده است ( 8 پیروزی و 4 تساوی).

بازی قبلی این دو تیم چند هفته پیش در ورزشگاه نیوکمپ انجام شد و پپ گواردیولا پس از بازگشت به نیوکمپ تحقیر شد و مسابقه را با نتیجه 4 بر 0 مغلوب آبی و اناری پوشان شد.

در دیدار قبلی این دو تیم پپ گواردیولا به سرخیو آگوئرو بازیکن آماده منچستر سیتی بازی نداد اما وی بیان کرده است که در این مسابقه مهاجم آرژانتینی از ابتدا در ترکیب تیم منچستر سیتی قرار دارد.

کلادیو براوو دروازه بان سابق بارسلونا که به منچستر سیتی پیوسته است به دلیل اینکه در دیدار قبلی دو تیم در نیوکمپ از زمین مسابقه اخراج شد در این بازی قادر به همراهی سیتیزن ها نیست و کابایرو به جای او در دروازه منچستر سیتی قرار خواهد گرفت.

پابلو زابالتا، باکاری سانیا و وینسنت کومپانی وضعیت نامشخصی دارند و ممکن است نتوانند در ترکیب منچستر سیتی برای این بازی حساس قرار گیرند.

اما در سمت دیگر بارسلونا چند بازیکن اصلی اش را به دلیل مصدومیت و محرومیت به خدمت ندارد. جرمی متیو به دلیل اینکه در دیدار قبلی دو تیم از زمین مسابقه اخراح شد، نمی تواند در ترکیب آبی و اناری پوشان باشد.

غایبان بزرگ بارسلونا در این مسابقه جرارد پیکه و آندرس اینتیستا هستند که هر دو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بارسلونا نیستند.

تیم بارسلونا در هر 5 بازی اخیرش مقابل منچستر سیتی به پیروزی دست یافته است. آبی و اناری پوشان 6 بازی از 7 دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا را نیز با پیروزی به پایان رسانده اند.

بازیکنان بارسلونا در 6 بازی اخیر ، میانگین 2 و نیم گل در هر بازی را از خودشان به ثبت رسانده اند.

ترکیب احتمالی بارسلونا: ترشتگن ، روبرتو، اومتیتی، ماسکرانو، دینه، راکیتیچ، بوسکتز، رافینیا، مسی، سوارز، نیمار

ترکیب احتمالی منچستر سیتی : کابایرو، زابالتا، استونز، اوتامندی، کولارو، فرناندینیو، استرلینگ، گندوغان، سیلوا، دی بروین، آگوئرو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید