• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 03

نسل آینده موتورسیکلت های BMW

طبق اظهارات شرکت BMW، موتورسیکلت های آینده به قدری هوشمند هستند که نیاز به ابزار حفاظتی ندارند.

موتور سیکلت BMW

شرکت BMW، در صدمین سال تاسیس خود از تعدادی نسخه آزمایشی رونمایی کرد که آینده حمل و نقل را مجسم کردند. احتمالا شجاعانه ترین محصول آن ها، یعنی موتورسیکلت Motorrad Vision Next 100 به قدری پیشرفته است که شرکت BWM ادعا می کند موتورسواران نیازی به کلاه ایمنی نخواهند داشت.

موتور سیکلت Motorrad Vision Next 100 دارای یک سیستم خود تعادلی است که وسیله را چه در حالت ایستاده و چه در حال حرکت، عمود نگه می دارد. این شرکت با بیان “لذت بردن از حس آزادی مطلق” محصول خود را تبلیغ نموده و اقدام به جلب مشتری کرد. با توجه به گفته های این خودروساز، Motorrad نیازی به ابزارهای حفاظتی همچون کلاه ایمنی و لباس مخصوص ندارد.

یکی دیگر از مشخصه های قدیمی موتورسیکلت که از این وسیله حذف شده است، پنل کنترل می باشد. درعوض موتورسواران که بدون کلاه هستند، از نقابی شیشه ای استفاده می کنند که بعنوان یک نمایشگر هوشمند عمل می کند.

شرکت BWM در بیانیه ای عنوان کرد: “بین موتورسوار و موتور از طریق همین نقاب تبادل اطلاعات صورت می گیرد. این امر میدان دید موتورسوار را وسعت داده و نه تنها محافظ باد است بلکه اطلاعات مرتبط را جمع آوری می کند تا هنگام نیاز موتور را در مسیر صاف و مستقیم هدایت نماید.

چنین اطلاعاتی همیشه مورد نیاز نیست چراکه موتورسواران قادرند کنترل Motorrad و دیگر وسایل نقلیه مدل Vision Next 100 به تکنولوژی بدون راننده مجهز شده اند.

این موتورسیکلت و وسایل نقلیه دیگری که در رویداد صدمین سالگرد شرکت BMW رونمایی شده اند معروف به وسایل نقلیه ” بدون آلاینده” هستند، چرا که BMW معتقد است آینده سیستم حمل و نقل، الکتریکی خواهد بود.

محصولات دیگر سری 100 سال آینده (the NEXT 100 Years) محصولاتی کشیده با برند رولز-رویز، به اندازه تقریبا 6 متر و معروف به Eleanor است که بخاطر سیستم Al خودرو به “او(دختر)” “her”معروف است. النور کاملا مستقل است و به جای صندلی، در آن مبل بکار رفته و فرمان ندارد. شرکت BMW همچنین از یک ماشین کوچک رونمایی کرد که نیمه شفاف است و به منظور اجاره طراحی شده است. نیازی نیست صاحب این ماشین کوچک باشید، چرا که شرکت BMW اعلام کرد کافی است با استفاده از یک نرم افزار مکانتان را مشخص کنید و این ماشین بصورت خودگردان خود را به شما می رساند و آماده استفاده است.

ترجمه: پروا روزبه جوان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید