• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 15

بازی پر طرفدار شطرنج

راهنمای بازی:

برای طرفداران بازی های فکری، بازی شطرنج رو در نظر گرفته شده است. این بازی طرفداران زیادی دارد ولی باید به قوانین بازی مسلط باشید تا بتوانید شاه حریف رو کیش و مات کنید. برای تقویت حافظه نیز بازی شطرنج پیشنهاد می شود.

از بین سه گزینه ای که در ابتدای بازی نمایش داده می شود باید یک گزینه را انتخاب کنید گزینه اول Advanced پیشرفته، گزینه دوم  Casual حالت تصادفی و گزینه سوم Beginner مبتدی است.

دو گزینه زرد رنگ بالای صفحه قرار دارد که سمت چپی زمان شما را نشان می دهد و در زیر ان مهره های حذف شده حریف نمایش داده می شود و گزینه سمت راست مهره های حذف شده شما دیده می شود.

مهره های سفید مربوط به شماست، برای شروع روی خانه مهره ای که قصد حرکت آن را دارید کلیک کنید تمام خانه هایی که قادر به حرکت هستید با رنگ سبز مشخص می شود و از بین آن ها بایستی یک خانه را انتخاب کنید. در ضمن با کلیک روی هر مهره فقط می توانید همان مهره را حرکت بدهید و انتخاب دیگه ای ندارید، پس قبل از کلیک خوب فکر کنید.

زهرا صانعی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید