• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 19

آموزش نقاشی پسر بچه جادوگر برای کودکان

در این آموزش نقاشی شما می توانید با شکل های هندسی مثل دایره، بیضی و مستطیل یک پسر بچه جادوگر، سوار بر جاروی جادویی و با مزه بکشید.جادوگرها فقط در قصه ها وجود دارند و با کشیدن این پسر بچه جادوگر می توانید یک داستان خیالی برای خود بسازید و آن را با نقاشی به دوستان خود نشان دهید و تعریف کنید.

در ابتدا برای سر پسر بچه یک دایره متوسط بکشد و برای بدن او یک بیضی نسبتا بزرگ به حالت عمودی زیر دایره نقاشی کنید و برای پاهایش یک بیضی افقی در سمت راست و پایین بدنش بکشید و مطابق شکل یک بیضی کوچکتر به عنوان کفش پسر بچه نقاشی کنید.

آموزش نقاشی پسر بچه جادوگر

در این مرحله یک مستطیل که باریک و عرض آن کم باشد را در سمت راست بدنش به عنوان دست پسر بچه بکشید، این بچه جادوگر سوار یک جاروی جادویی است و باید یک میله شبیه جارو بکشید تا روی آن بنشیند مثل شکل زیر، یک بیضی دیگر به عنوان ساق پا بین دو بیضی که در مرحله قبل کشیدید را نقاشی کنید.

آموزش نقاشی پسر بچه جادوگر

یک مثلث در انتهای میله بکشید تا شکل جارو شود و یک دایره کوچک به عنوان دست آن انتهای مستطیل کم عرض دست، نقاشی کنید تا بتواند جارو را بگیرد.کلاه جادوگر بسیار زیبا است برای کشیدن کلاه، یک بیضی باریک بکشید که نیمی از دایره سر را بپوشاند سپس یک مثلث وسط آن بیضی نقاشی کنید.

آموزش نقاشی پسر بچه جادوگر

در این مرحله صورت پسر بچه جادوگر را نقاشی کنید یک دهان بکشید که به شکل نیم دایره است و نشان دهنده لب خندان است و دو تا چشم درشت سیاه و بعد ابرو بگذارید و بینی آن را هم به صورت یک منحنی کوچک روی لب و زیر چشم ها بکشید.

در اینجا باید قسمت های اضافی را پاک کنید و به آن ها حالت دهید تا زیبا تر شوند. مثلا خطوط بین پا و کفش پسر را پاک کنید. همین طور تلاقی آستین و بدن و خطوط داخل آستین را حذف کنید.

کلاه که مثلثی است را به گونه ای کامل کنید که گویا مثلث از دو طرف فشرده شده است و لبه کلاه را هلال دار کنید. و سر آستین لباسش را مثل شکل زیر گشاد کنید و بالای آستین را هلال کنید. پره های جارو را به صورت سه تا زیگزاگ نامرتب بزرگ نقاشی کنید.

آموزش نقاشی پسر بچه جادوگر

با کشیدن یک لباس که دنباله کمی دارد نقاشی را کامل کنید و خطوط اضافی را پاک کنید، برای پسر بچه موهای فرفری بلندی نقاشی کنید، متاسفانه این پسر بچه مسواک نزده و همه ی دندان هایش افتاده و فقط یک دندان دارد، در داخل دهانش در بالا یک مربع خیلی کوچک به عنوان دندانش بکشید. و روی لباسش یک ستاره بزرگ و یک ستاره ی کوچکتر نقاشی کنید.

آموزش نقاشی پسر بچه جادوگر

نقاشی پسر بچه جادوگر تمام شد و به شکل نگاه کنید و ببینید تمام جزئیاتش را کشیده اید یا نه؟ و سپس نوبت رنگ کردن آن است، ابتدا مداد زرد خود را بردارید و ستاره های روی لباسش را رنگ کنید و انتهای جارو را هم رنگ زرد بزنید، و با مداد رنگی آبی تیره لباسش را کاملا آبی کرده و کلاهش را هم آبی کنید. برای رنگ موهایش مداد طوسی انتخاب کنید و رنگ بزنید و همچنین شلوارش را با قهو ای روشن رنگ بزنید و از قهوه ای تیره برای رنگ کردن کفش هایش استفاده کنید و دهانش را صورتی یا قرمز کم رنگ بزنید و دندانش را سفید رنگ کنید. نقاشی پسر بچه جادوگر کامل شد.

آموزش نقاشی پسر بچه جادوگر

شما به راحتی توانستید این نقاشی زیبا را بکشید، آن را به دوستان خود نشان دهید تا آنها نیز نقاشی کنند و از آن لذت ببرند.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید