• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 12 / 06

چاپکوئنسه قهرمان جام کوپا سود آمریکانا شد

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به صورت رسمی تیم چاپکوئنسه را قهرمان جام کوپا سودآمریکانا اعلام کرد.

اتلتیکو ناسیونال

 به نقل از سایت گل پس از اتفاقات رخ داده برای تیم فوتبال چاپکوئنسه و سقوط هواپیمای این تیم در کلمبیا، باشگاه اتلتیکو ناسیونال، حریف این تیم در رقابت های کوپا سود آمریکانا با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست کرد تا جام قهرمانی را به این تیم اهدا کنند و با توجه به این اتفاق ، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی دقایقی پیش تیم چاپکوئنسه را قهرمان رقابت های کوپا سودآمریکانا معرفی کرد.

بر همین اساس  کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بندهایی را مربوط به قهرمانی چاپکوئنسه منتشر کرد که به شرح زیر است:

  • پنجشنبه در تاریخ 30 نوامبر فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی از تیم اتلتیک ناسیونال نامه ای دریافت کرد که خطاب به الخاندرو دومنیگز رئیس فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نوشته شده بود. در این نامه آمده بود که جام کوپا سود آمریکا به دلیل فاجعه ای که برای چاپکوئنسه رخ داده بود، (اتلتیک ناسیونال تیمی بود که در فینال باید در مقابل چاپکوئنسه قرار می گرفت) به این باشگاه اهدا شود.
  •   پس از تشکیل جلسه در این فدراسیون، تصمیم گرفته شد که تمام مزایای مادی و معنوی این قهرمانی به چاپکوئنسه اهدا شود.
  •  به دلیل رفتار جوانمردانه تیم اتلتیک ناسیونال، جایزه فیرپلی کوپا سود آمریکا به این تیم اهدا خواهد شد.
  •  فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفت که جایزه یک میلیون دلاری فیرپلی این رقابت ها نیز به اتلتیک ناسیونال پرداخت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید