• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2013 / 12 / 26

عینک های EYES-ON زیر پوست شما می روند

عینک ایکس ری

عینک های X-Ray شرکت EVENA با نام EYES ON می توانند زیر پوست شما را ببینند

فکر می کنید گوگل گلاس خارق العاده است؟ لطفاً پس از اینکه عینک های X-Ray شرکت EVENA را که می توانند زیر پوست شما را ببینند، تست کردید دوباره به سوال بالا فکر کنید. پیش از این که در مورد این عینک ها خیلی هیجان زده شوید باید خاطرنشان کنم که عینک های X-Ray این شرکت برای مقاصد پزشکی ساخته شده و این توانایی را به پزشکان می بخشد که بهترین رگ شما را برای تزریق انتخاب کنند تا دیگر با انتخاب مناطق اشتباه پوستتان سوراخ سوراخ نشود!

ویژگی ها

این عینک ها به راحتی روی بینی سوار می شوند و کاملا در محل مناسب خود جای می گیرند. بند این دوربین ها را می توان به سر بست یا به گردن آویخت.

منبع تغذیه و کامپیوتر متصل به بند این عینک ها وزن چندانی ندارند و آن را سنگین نمی کنند. با نورپردازی های چندطیفی که در دو سمت عینک وجود دارند می توان جزییات رو و درون پوست را به طور کامل دید؛ دو دوربین دیجیتال فوق حساس که تصاویر را در لحظه و با استفاده از بلوتوث، وای فای و 3 جی به دستگاه های ریموت می فرستند، استفاده شده است.

همچنین این عینک ها دارای حافظه های داخلی برای ضبط آسان عکس و ویدئو، دو اسپیکر درونی برای برگزاری کنفرانس دو طرفه و امکانات مختلفی برای کاربردهای دیگر می باشد.

تجربه نشان داده است که استفاده از این عینک ها علاوه بر کاهش اشتباه در انتخاب مناطق تزریق و درد بیمار و بهبود مراقبت از او، افزایش رضایت او را هم به همراه داشته است. در زیر ویدئوی جالبی از چگونگی کاربرد این عینک ها آمده است که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3IjagQmeh08

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید