• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2016 / 12 / 10

چرا برخی افراد در برابر هر سد و مشکلی پیروز می شوند؟

هیچ رویایی بدون کار و تلاش و عبور از موانع مختلف، بدون صبر و اراده ای آهنین بدست نمی آید.  اگر انسان خود ساخته ای باشید حتما با تحمل مشقت های فراوان و تلاش و مداومت هدف هایی ارزشمند را با موفقیت بدست آورده اید.

موفقیت

هر چه رویای بزرگتری داشته اید بدون شک مبارزه ای سخت تر در پیش رو خواهید داشت. هر چه اهداف شما جاه طلبانه تر باشند، راه سختتری برای بدست آوردن آن در پیش دارید.

و زمانی که با مشکل مواجه می شوید چه می کنید؟ تسلیم می شوید؟ یا تلاش می کنید ادامه می دهید و موفقیت را در آغوش می کشید؟

معمولا توانایی ها و تجربه شما نقش بزرگی در این مسیر بازی می کنند. بعضی مواقع مهارت هایی که دارید یا می آموزید کمک بزرگی برایتان خواهند کرد و شانس نقش بسیار کوچکی در این مسیر خواهد داشت.

کلید موفقیت هر کسی در این است که به اندازه کافی برای هدف خود بجنگد و تا رسیدن به آن دست از تلاش برندارد.

من می خواهم با سماجت در مسیرم و بی اعتنایی به نا کامی ها قهرمان داستان زندگی خودم باشم. هر چند زمان زیادی طول بکشد هر چقدر که لازم باشد می خواهم بیاموزم هر چقدر که لازم باشد مهارت های خود را تقویت خواهم کرد و هر چقدر که لازم باشد درد و رنج آنرا تحمل می کنم ولی تسلیم نخواهم شد، بلکه مشکلات چاره ای ندارند جز اینکه در برابر من تسلیم شوند. من قهرمان زندگی خودم هستم و برای هدف ارزشمندم می جنگم.

جملات بالا را تکرار کنید و به خاطر بسپارید این شما هستید شما قدرتمندتر از آن هستید که تصورش را می کنید این قفل در مغز شماست قفل نتوانستن، قفل ناامیدی، قفل تنبلی، قفل ترس، قفل کم کاری هم اکنون بلند شوید و مغز خود را باز کنید. جملات بالا را به خاطر بسپارید و مانند یک قهرمان الگوی اطرافیان خود باشید.

اما چگونه این مسیر سخت را بپیماییم؟

در وهله اول در رویای خود زندگی کنید و آنرا دست یافتنی ببینید آن روز های موفقیت را از هم اکنون ببینید و با اشتیاقی سوزان به سمت هدف خود حرکت کنید.

روی هدف خود چنان تمرکز کنید که توان فرار از شما را نداشته باشد و با این ذهنیت قدرتمند به سمت آن حرکت کنید. روز هایی هست که برای پول کار می کنید اما مبلغ زیادی دست شما را نمی گیرد اما با کار خود به مردم کمک کنید و طوری کارتان را انجام دهید که آنها از آن لذت ببرند و خواهید دید که لذت واقعی از کار و تلاش متعلق به شما خواهد بود. مهارت هایتان را تقویت کنید و بزرگترین لذت این دنیا را بچشید.

موانع را نبینید بلکه راه حل ها را ببینید این نقطه ضعف ذهنی همه ما انسان هاست که صورت مسئله در ذهن ما آنقدر بزرگ می شود که نمی توانیم راه حل های ساده ای که در برابرمان وجود دارند ببینیم. به ذهن خود بیاموزید که راه حل ها را بیابد و در تله بزرگ کردن مشکلات نیفتد.

وقتی لازم است کمک بخواهید فراموش نکنید هیچ کس به تنهایی موفق نخواهد شد در حالیکه کنترل مسیر را در دست دارید هر جا که نیاز است برای کمک گرفتن از دیگران هیچ شکی به خود راه ندهید. همه ما به انسان های اطرافمان نیاز داریم و هر چه افراد بیشتری در اطراف خود داشته باشید که شما را در مسیر هدف کمک کنند موفق تر خواهید بود.

گروهی از افراد مثبت و با انگیزه ای آتشین درست کنید و هر از چند گاهی در این آتش پر قدرت هیزمی بریزید تا تیم شما را به بهترین شکل به سمت هدف پیش ببرد.

در پایان با یک جمله از بزرگی حرف هایم را به پایان می برم:

برنده ها هیچگاه کنار نمی کشند و آنها که کنار می کشند هیچگاه برنده نمی شوند.

 علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

  1. احسنت….

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید