• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 12 / 11

فینال گرند پری تکواندو باکو: سجاد مردانی برنده مدال طلا شد

«سجاد مردانی» تکواندوکار کشورمان در وزن 80 + کیلوگرم روز شنبه و در دومین روز رقابت های تکواندو فینال گرند پری باکو در مرحله فینال با غلبه بر «ولادیسلاو لارین» نائب قهرمان جهان از روسیه، برنده نشان طلا شد.

تکواندو

 مردانی در راند اول این رقابت با نتیجه 1 بر صفر و در راند دوم 2 بر 1 برتری خود در برابر این تکواندوکار روسی به نمایش گذاشت و در راند سوم نیز با نتیجه 4 بر 3 غلبه خود را قطعی و مدال طلا را از آن خود کرد.

وی در دور اول و دوم و سوم این رقابت ها به ترتیب بر حریفان اسپانیایی، تونسی و نیجریه ای غلبه کرده بود.

رقابت های تکواندو فینال گرند پری باکو از روز جمعه با حضور 128 تکواندوکار مرد و زن از 47 کشور در مجموعه ورزشی نیروی مرزبانان جمهوری آذربایجان در باکو پیگیری می شود.

رقابت های فینال گرند پری در چهار وزن 58، 68، 80 و به اضافه 80 مردان و در وزن های 49 ،57، 67 و به اضافه 67 زنان برگزار می شود.

در فینال گرند پری باکو در هر وزن 16 تکواندوکار برتر حضور دارند که بر اساس رتبه بندی جدید فدراسیون جهانی تکواندو در این رقابت ها شرکت کردند.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به دارندگان مدال طلا 80 امتیاز، نقره 48 امتیاز و برنز 28.8 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

در پایان این رقابت ها از روز دوشنبه 22 آذرماه مسابقات تکواندو جام جهانی با شرکت هشت تیم برتر جهان از جمله تیم ایران در باکو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید