• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 02 / 05

چگونه از هیچ موفقیت بسازیم؟!

چالش موفقیت تغییر انگیزشی اراده

موفقیت انگیزشی تلاش و پشتکار

 

آیا می توان از هیچ موفقیت ساخت؟!! نظر شما چیست؟ آیا شما هم هیچ چیزی ندارید که با کمک آن به موفقیت دست یابید؟

به نظر من “هیچ” یک باور ذهنی است و کسی که می گوید من هیچ ندارم طرز فکر یک بازنده را دارد و به احتمال زیاد در آینده هم مانند یک بازنده عمل خواهد کرد. قهرمانان و کسانی که در رده های حرفه ای در سطح جهانی کار می کنند همه یک قابلیت بزرگ مشترک دارند و آن چیزی نیست جر یک باور قوی و اطمینان به داشته های خود. آن ها قدرت ذهنی بالایی دارند وقتی روی هدف خود تمرکز می کنند و با باور به توانایی خود قدم به میدان می گذارند، کمتر حریفی است که بتواند در مقابل آنها ایستادگی کند آنها فقط به خاطر توانایی های بدنی نیست که موفق هستند بلکه این قدرت ذهنی بالای آنهاست که از آنها قهرمانی شکست ناپذیر می سازد. بدون این قدرت ذهنی، اعتماد به نفس و تمرکز، یک بوکسور سنگین وزن فقط یک کوه گوشتی بی مصرف است. اما همین کوه گوشتی وقتی با هوشیاری و اعتماد به نفس بالا همراه می شود وای به حال حریفش!

با شما هستم شما که فکر می کنید چون پدر پولدار ندارید، سرمایه ندارید، پارتی ندارید یا حامی ندارید پس هیچ ندارید! با شما که فکر و توانایی های خود را هیچ می پندارید.

در این دنیای بزرگ امکانات و موقعیت های نامحدودی وجود دارد ولی فقط برای یک عده خاص! این عده خاص افرادی اند که اهل عمل هستند، آنهایی که به توانایی های خود اعتقاد دارند، آنهایی که از ظرفیت های ذهنی خود بهتر استفاده می کنند، آنها افرادی که پول یا پارتی دارند نیستند. پول یا پارتی ممکن است امروز باشد ولی فردا در اختیار کس دیگری باشد یا این پول و موقعیت های باد آورده اگر در دستان افراد بی کفایتی قرار گیرند در نهایت به باد خواهند رفت.

می توانید از این قدرت ذهنی خود که با ارزش ترین توانایی شماست استفاده کنید در رقابت های ورزشی شرکت کنید مانند یک قهرمان باشید و از فرصت هایی که به دست می آید استفاده کنید، در هر زمینه ای که علاقه دارید می توانید بنویسید توانایی های نوشتاری خود را بالا ببرید، بیشتر مطالعه کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید، می توانید یک محقق آزاد باشید، یک تعمیرکار خوب خودرو باشید که دانش بالایی دارد، می توانید عکاسی باشید که لحظه ها را شکار می کند، می توانید یک وبلاگ نویس موفق باشید و…. توصیه می کنم داستان کوتاه دیدن نادیده ها را مطالعه نمایید تا ببینید پسری که قدرت دیدن ندارد چگونه این ضعف خود را تبدیل به نقطه قوت کرده است.

زمینه های کار کردن بسیار هستند اما این شما هستید که با مثبت نگری، تلاش و اعتماد به نفس می توانید کار کنید و انتظار موفقیت را داشته باشید البته فراموش نکنید موفقیت های بزرگ یک شبه به دست نمی آیند باید هدف بلند مدت و بزرگ داشته باشید و برای آن تلاش کنید خود را آماده کنید تا مانند یک قهرمان زندگی کنید آیا می دانید قهرمانان چگونه موفق می شوند؟ آنها تا زمان موفقیت شکست می خورند و ادامه می دهند. آن گاه است که متوجه می شوید هر روز قوی تر از گذشته شده اید و توانایی های جدید تری به دست آورده اید.

همچنان که پله های موفقیت را طی می کنید دست دیگران را هم بگیرد و آنها را هم همراه با خود بالا بکشید به شما قول می دهم از کمک کردن به دیگران لذت خواهید برد یاری رساندن به دیگران اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. افراد زیادی شما را دوست خواهند داشت، دیدن شما آنها را وادار به لبخند خواهد کرد.

به دنبال کاری که به آن علاقه دارید بروید هر کاری که هست ولی به خاطر داشته باشید امید، اراده، قدرت ذهنی بالا، اینها همه در وجود ما هستند فقط باید آنها را زنده نگه داریم. برای زنده نگه داشتن انگیزه خود بد نیست مقاله «چگونه با انگیزه باشیم و بمانیم» را مطالعه نمایید. هر روز هر شب قبل از خواب، صبح که می خواهید روز خود را شروع بگیرید فقط تصمیم بگیرید امروز یک روز خوب دیگر است یک فرصت دیگر با هر چه که قرار است روبرو شوید اما مانند یک برنده با آن برخورد کنید مانند یک قهرمان!

علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. سلام
    با تشکر از شما برای مثبت اندیشی و اشاعه آن .

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید