• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 01 / 17

آموزش نقاشی طوطی برای کودکان

طوطی ها پرندگانی با بال های رنگارنگ و زیبا هستند که در نواحی گرمسیری زندگی می کنند و گونه های مختلفی دارند و نسبت به پرندگان دیگر خیلی باهوش هستند و می توانند صداها را تقلید کنند، معمولا از میوه ها و دانه ها تغذیه می کنند آنها اغلب دارای منقارهای بزرگی هستند که می توانند دانه های بسیار سفت را با آن بشکنند.

برای کشیدن نقاشی طوطی ابتدا یک دایره متوسط برای سر آن بکشید و یک خط از سمت راست دایره به صورت عمودی رو به پایین بکشید و قسمت خارج شده از دایره را به صورت منحنی به سمت راست ادامه دهید.

آموزش نقاشی طوطی برای کودکان

در ادامه خط منحنی یک دایره که کمی از دایره قبلی بزرگ تر باشد را بکشید. از بالای دایره اول یک خط از سمت چپ و داخل دایره به طرف پایین بکشید و به صورت قوس دار تا سمت چپ دایره پایینی ادامه دهید.

آموزش نقاشی طوطی برای کودکان

حالا نوبت به منقار بزرگ طوطی است، از سمت چپ دایره بالا، یک زاویه نود درجه قوس دار به سمت چپ بکشید و پایین منقار را به سمت سر طوطی یک خط موج دار بکشید، طوری که تا نیمه ی دایره سر ادامه داشته باشد، مطابق شکل. در سمت راست، داخل دایره بالا یک خط مورب بکشید.

آموزش نقاشی طوطی برای کودکان

در سمت راست دایره پایین، دو خط با فاصله از یکدیگر رو به پایین بکشید، طوری که ادامه ی آن ها باریک شوند و در سمت چپ نیز این کار را تکرار کنید و انتهای آنها مثلثی باریک و بلند که به صورت افقی قرار گرفته، بکشید تا کف پای طوطی به دست آید.

برای دهان طوطی از پایین و وسط نوک آن، یک خط به صورت U باز بکشید. در کنار منقار، یک بیضی کوچک عمودی برای چشم های طوطی بکشید و داخل چشم، بیضی مشکی کوچکی رسم کنید.

آموزش نقاشی طوطی برای کودکان

روی منقار طوطی شبیه به یک قطره آب به عنوان سوراخ بینی اش نقاشی کنید.

برای بال طوطی، بر روی دایره پایین، بیضی موربی رسم کرده و داخلش را با دو خط، مجزا کنید. بال دیگر طوطی را فقط به صورت یک زایده بر روی سینه طوطی نمایش دهید.

از پشت سر طوطی سه تا پر فر خورده رو به بالا، که به اندازه های کوچک و بزرگ می باشند مطابق شکل نقاشی کنید.

برای کشیدن دم طوطی از سمت راست دایره پایین، سه بیضی باریک و بلند رسم کنید که بیضی وسط بلندتر باشد.

بالای چشم یک ابرو بکشید.

در وسط پاهای مثلثی طوطی، یک خط برای جداسازی چنگال های پا بکشید.

آموزش نقاشی طوطی برای کودکان

در این مرحله خطوط اضافی را پاک کنید، و روی سینه، پر و پاهای طوطی، پرهای کوچکی به شکل u کنار هم بکشید.

آموزش نقاشی طوطی برای کودکان

نقاشی این طوطی زیبا به پایان رسید و می توانید با مداد رنگی سبز، قرمز و نارنجی آن را رنگ کنید. نوک طوطی را با مداد رنگی قرمز کامل رنگ آمیزی کنید و روی نوک آن با مداد سفید رنگ کنید تا براق دیده شود.

بدن طوطی را با سبز خوش رنگی، رنگ آمیزی کنید و پاهای آن را نیز رنگ نارنجی بزنید.

آموزش نقاشی طوطی برای کودکان

شما توانستید طوطی بسیار زیبا و خوشرنگی را نقاشی کنید و می توانید آن را به دوستان خود نشان دهید و حتی به آنها آموزش دهید و می توانید طوطی های دیگری با رنگ های مختلفی نقاشی کنید چون طوطی ها پرندگان زیبا و دارای پرهای رنگارنگ هستند.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید