• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 01 / 18

عکس های دیدنی از کیوتوی برفی

بارش برف بی سابقه، کیوتو را به سرزمین زیبای برفی تبدیل کرد. کیوتو، بیش از هزار سال پایتخت ژاپن بود و به عنوان زیباترین شهر این کشور شهرت دارد.

کیوتو- ژاپن

در ژانویه 2017، کیوتو تجربه روزهای سرد زمستانی را با دمای زیر صفر درجه سلسیوس (32 درجه فارنهایت) داشته و تبدیل به سرزمین زیبای برفی شده است. میانگین دمای هوا در ماه ژانویه در کیوتو 5 درجه سانتی گراد است بنابراین این موقعیت کمیاب سبب شده تا مردم تصاویر الهام بخشی از مناظر دیدنی این شهر ثبت کنند.

یکی از بزرگترین سایت های جهانی (یونسکو) تصاویری از پوشش برف توکیو را که منظره های متحیر کننده ای دارد را برای عکاسان ارائه کرده است. مناطق و مناظری شامل: پاویون (سبک معماری)، گِیشا (زنانی در ژاپن که در بخش سرگرمی و هنر اشتغال دارند) در منطقه Gion ژاپن، جنگل های خیزران در منطقه Arashiyama توکیو و مکان های غیر سنتی دیگر.

در این مقاله برخی از بهترین تصاویر برفی کیوتو که توسط عکاسان متفاوتی به ثبت رسیده است را مشاهده می کنید.

کیوتو- ژاپن

کیوتو- ژاپن

کیوتو- ژاپن

کیوتو- ژاپن

کیوتو- ژاپن

کیوتو- ژاپن

کیوتو- ژاپن

کیوتو-ژاپن

کیوتو-ژاپن

کیوتو-ژاپن

 آب و هوای برفی برای بسیاری از ما جذاب است. البته دلایل متفاوتی هم می تواند داشته باشد، از جمله سرما، برف بازی، اسکی و خیلی دلایل دیگر که باعث می شوند ما عاشق برف شویم. عکاسی از برف برای بسیاری از افراد مخصوصا عکاسان هیجان انگیز است، بارش برف فرصت زیادی را در اختیار عکاسان مبتدی و حرفه ای قرار می دهد تا مهارت های خود را در قالب تصاویر زیبا مانند آنچه در این مقاله ارائه شده است ثبت کنند.

ترجمه: زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید