• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 03 / 09

آرایش براق و درخشنده چشم

آرایش براق و درخشنده چشم

آیا می خواهید پشت چشم یا پلک شما درخشنده و براق به نظر بیاید؟ قبل از هر کاری وسایلی که نیاز است را فراهم کنید. سایه چشم، گوش پاک کن، خط چشم براق، ریمل مشکی، پوشش براق کننده مژه

پرکاربردترین رنگ هایی که برای براق کردن پلک به کار می روند: طلایی، نقره ای، سیاه و صورتی است.

دو تا سه رنگ براق و درخشنده را انتخاب کنید. وقت نسبتا زیادی روی زدن سایه پشت چشم بگذارید، چندین بار آنها را روی پلک بکشید تا پلک به همان رنگی که می خواستید، در آید.

گوش پاک کنی را بردارید و آن را آغشته به ژل یا وازلین کنید و در محل چسبیدن مژه به پلک که همان محل کشیدن خط چشم است، بکشید.

خط چشم براق، اکلیلی و ترجیحا طلایی رنگ که مایع است را انتخاب کنید و به آرامی و ملایمت روی خط چشم بکشید. خط چشم را باید تمیز بکشید که از خط مربوطه خارج نشود. همین طور بر روی گوشه های چشم، خط چشم را چند بار تکرار کنید.

ریمل مشکی را روی مژه ها بکشید. سپس از یک پوشش براق کننده که رنگ روشن نقره ای یا سفید دارد استفاده کنید و این پوشش را روی ریمل مشکی بکشید. با این کار مژه بیش از پیش براق و جلب توجه می کند.

برای درخشندگی بیشتر می توانید از سنگ های درخشنده ریزی که مخصوص آرایش چشم است، استفاده کنید. این سنگ های درخشنده را در اطراف چشم و یا فقط روی خط چشم یعنی محل رویش مژه، بچسبانید.

اگر سایه، ریمل یا خط چشم بر روی دیگر قسمت های صورت مالیده شد و یا بر روی پلک، بخشی از سایه یا خط چشم نابجا زده شده است، با تکه ای از یک نوار چسب می توانید لکه های مالیده شده روی صورت را پاک کنید بدون این که آرایش چشم شما خراب شود.

ترجمه: سمیه مظفری

مطالب مرتبط:

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید