• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 03 / 13

چگونه مانند یک میلیونر زندگی کنیم؟

milioner3

 

زندگی یک انتخاب است و شما هستید که انتخاب می کنید چگونه زندگی کنید مانند یک میلیونر از هر چیزی بهترین آنرا داشته باشید و از آن لذت ببرید یا یک زندگی معمولی داشته باشید. هر چه هست در ذهن شماست. آیا بهترین را می خواهید؟ بهترین یعنی چه؟ آیا در این مورد تحقیق کرده اید؟ آیا می خواهید مانند یک میلیونر زندگی کنید؟ باید بدانید چه می خواهید. باید قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید بدانید چه چیزی برای شما اهمیت دارد. بدانید به چیزی عشق می ورزید. آنگاه تصمیم بگیرید تا این گونه زندگی کنید. آیا اهل عمل هستید؟

زندگی یک میلیونر دو جنبه دارد یکی زندگی شخصی و یکی زندگی حرفه ای آنچه که برای بسیاری از ما جذابیت دارد جنبه شخصی آن است می خواهیم مانند آنها در گران ترین رستوران ها غذا بخوریم، به زیباترین شهر های دنیا سفر کنیم، در گرانترین هتل ها اقامت کنیم، بهترین خودرو ها را داشته باشیم فراری، پورشه، رولزرویس و… نمی خواهم بگویم که این فقط جنبه ظاهری زندگی شخصی آنهاست و ثروت را منفور بدانم قضاوت در این زمینه را به خودتان واگذار می کنم. اما می خواهم بگویم که این نوع زندگی کردن یعنی هزینه ها و صورت حساب های سرسام آور یعنی هیچ ثروتی نیست که نتوان آنرا در این دنیای شگفت انگیز خرج کرد. هر چقدر که پول بیشتری داشته باشید باز هم رستوران های گرانقیمتی هستند که نتوانید هر روز آنجا غذای مورد علاقه خود را میل کنید هر چقدر هم که ثروتمند باشید باز هم تور هایی هستند که نتوانید از عهده هزینه های آن برایید و همیشه تعطیلات خود را با آنها بگذرانید! مانند یک میلیونر خرج کردن به معنای این نیست که مانند ریگ پول خرج کنید و نگران هیچ چیز نباشید. این روش و سبک زندگی یک میلیونر نیست این روش زندگی یک نوکیسه است که دیر یا زود ثروتی را که بدست آورده است به باد خواهد داد. در ادامه به سبک زندگی میلیونر های خود ساخته می پردازیم هر یک از ما می توانیم این گونه زندگی کنیم این یک انتخاب است اگر می خواهید مانند یک میلیونر زندگی کنید این مقاله را تا انتها بخوانید.

مانند یک میلیونر زندگی کردن یعنی منظم بودن، یک میلیونر واقعی و خود ساخته، برای هر کاری زمانی را مشخص کرده برای هر کاری برنامه ای مشخص دارد کارهایش باید نظم و ترتیب خود را داشته باشد جای هر چیزی باید مشخص باشد. تعهد به نظم و ترتیب در هر کاری و هر چیزی از خصوصیات برجسته یک میلیونر خود ساخته است. چندی پیش یکی از دوستان درباره فردی موفق و ثروتمند صحبت می کرد او کار خود را از بازاریابی برای زرشک و زعفران شروع کرده بود بدون سرمایه و کمک هیچ کس دیگری، اما اکنون یکی از بزرگترین صادرکنندگان ایران است اما نکته که درباره او جالب بود این بود که می گفت کتابخانه ای از کارهایی که انجام داده با خود دارد و مدعی است اگر از او بپرسی 10 سال پیش در چنین روزی چه می کرده است با مراجعه به این دفاتر می تواند دقیقا به شما پاسخ دهد می داند چقدر خرج کرده است و می داند چقدر پول بدست آورده است!

یک میلیونر فردی سخت کوش است اگر می خواهید مانند یک میلیونر زندگی کنید باید تنبلی  را کنار بگذارید باید تلاش کنید حساب همه چیز را داشته باشید هر چه ثروت شما بیشتر شود باید زمان بیشتری را به مدیریت اموال خود اختصاص دهید و زمان کمتری برای استرحت خواهید داشت.

یک میلیونر واقعی فردی هدفدار است او دقیقا می داند چه کاری می خواهد انجام دهد نه تنها هدف خود را مشخص کرده بلکه راه رسیدن به آنرا هم مشخص کرده است و برای رسیدن به این هدف تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است. آیا هدف خود را مشخص کرده اید؟ آیا هدف شما مانند یک میلیونر است؟ آیا هدف شما به اندازه کافی بزرگ هست که به شما انگیزه دوچندان برای کار و تلاش بیشتر بدهد؟

آینده نگری یک خصیصه انکار ناپذیر برای یک میلیونر خودساخته است اگر می خواهید مانند یک میلیونر زندگی کنید باید به دور دست ها نگاه کنید برای 5 سال و 10 سال آینده خود پیش بینی کرده باشید میلیونرها نه تنها مدام در حال رصد کردن تحولات حرفه ای خود هستند بلکه مدام برنامه های خود را با توجه به تحولاتی که در این زمینه رخ می دهد اصلاح می کنند.

منعطف باشید یک میلیونر خود ساخته که توانسته در شرایط مختلف و طوفان های سخت اقتصادی کشتی خود را به سلامت به ساحلی آرام و امن برساند باید فردی با انعطاف پذیری بالا باشد در دنیای امروز همه چیز از هم تاثیر می گیرند و در این میان شرکت ها و افرادی که می توانند با سرعت و انعطاف پذیری بالا عمل کنند توانایی سرپا ماندن را دارند. یک میلیونر می تواند در شرایط سخت بدون فوت وقت بهترین تصمیم را بگیرد. و البته این ممکن نیست مگر به تجربه

یک میلیونر واقعی زندگی کردن با مشکلات را آموخته است او مشکلات را درک می کند و آنها را حل می کند. هر چه ثروت شما بیشتر باشد مشکلات شما بیشتر و بزرگتر می شود اگر می خواهید مانند یک میلیونر زندگی کنید باید خود را برای غلبه بر مشکلات آماده کنید باید با مشکلات بزرگ برخوردی قدرتمند داشته باشید یک میلیونر خود ساخته اجازه نمی دهد مشکلات باقی بمانند بلکه آنها را شناسایی و حل می کند. فرق یک انسان بزرگ و انسانی معمولی در این است که او بخاطر این که با مشکلات بیشتر و بزرگتری برخورد کرده است و بر آنها غلبه کرده است از مواجه دوباره با آنها نمی ترسد همه انسان ها وقتی در برابر مشکلاتی جدید قرار می گیرند دچار اضطراب و تشویش می شوند که البته در افراد مختلف شدت و ضعف خود را دارد اما شدت این استرس فقط برای بار اول است و وقتی که ابهت آن غول شکست دیگر چنین ترسی نخواهید داشت. پس اگر می خواهید مانند یک میلیونر زندگی کنید نگذارید بار مشکلات روی دوش شما سنگینی کند یک به یک به جنگ آنها بروید!

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید