• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 03 / 29

یک مرد واقعی باش!

مرد واقعی باشیم

کسانیکه موفقیت را کسب می کنند. آنها که مشکلات و مصایب بزرگ را با سربلندی پشت سر می گذارند آنها که در سختی ها می خندند، آنها مرد واقعی هستند مهم نیست چند سال دارند مونث یا مذکر آنها خصیصه های یک مرد واقعی را دارند که در ادامه به خصوصیات یک مرد واقعی می پردازیم.

یک مرد واقعی غر نمی زند، ناله نمی کند آه نمی کشد و همیشه شاکی نیست!

یک مرد واقعی فرق بین مهم، اضطراری و غیر ضروری را درک می کند.

یک مرد واقعی شایعه سازی نمی کند و وقت خود را با افسانه های بی پایه و اساس و دروغین تلف نمی کند.

یک مرد واقعی برای پیشرفت خطر می کند. یک مرد واقعی قاطع است. و با قاطعیت صحبت می کند. برای یک مرد واقعی بودن نیازی نیست با خشونت صحبت کنید.

یک مرد واقعی قدرتمند عمل می کند. و چالش هایی را که با آن روبرو می شود با آغوش باز می پذیرد.

یک مرد واقعی وقت خود را به بطالت نمی گذراند.

یک مرد واقعی وفادار است یک مرد واقعی روی حرفش، قولش و تعهدش می ایستد و به آنها پایبند است.

یک مرد واقعی فقط به خودش متکی است. به دنبال حمایت هیچکس دیگری نیست. از هیچ کس شاکی نیست او موفقیتی را می خواهد که خودش ساخته باشد . آینده اش را با دستان خودش می سازد.

یک مرد واقعی شوخ طبع است و می تواند به خودش بخندد. از اینکه دیگران او را مسخره کنند نمی ترسد.

یک مرد واقعی مشکلات را بزرگ نمی کند بلکه بدنبال راهی می گردد تا بتواند آنها را حل کند. او به جای اینکه مشکلی را پیچیده کند به سادگی آنرا قبول می کند. یا آنها را حل می کند.

یک مرد واقعی به خاطر فرصت ها و حق زندگی که به او بخشیده شده است شکرگزار است و از آنها که به او کمک کرده اند قدر دانی می کند.

یک مرد واقعی خود را برتر از دیگران نمی بینید و به دیگران اجازه می دهد جلوتر، بالاتر و… از او باشند. اما قدم به قدم جلو می رود و تلاش می کند. او همیشه پیشرو است و همیشه آماده است به کسانیکه از او تقاضای کمک می کنند یاری رساند.

یک مرد واقعی کنجکاو است، مطالعه می کند و برای یاد گیری تلاش می کند. یک مرد واقعی برای یاد گرفتن خود را محتاج کسی نمی داند و با اراده قوی در جهت آموختن تلاش می کند.

یک مرد واقعی همسر، فرزند و فامیلش را دوست دارد به آنها عشق می ورزد برای آنها تلاش می کند به فرزندانش انسان بودن، دوست داشتن، قوی بودن و زندگی کردن را می آموزد. یک مرد واقعی یک الگوی مثبت است.

یک مرد واقعی باشید.

ترجمه: علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

  1. عالی بود واقعا امید رو تو دل ادم روشن میکنه

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید