• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 01 / 22

آموزش اریگامی بره با استفاده از گوش پاک کن

در این مقاله ساخت یک بره زیبا به شما آموزش داده می شود، با کمی خلاقیت و توجه به وسایل در دسترس اطراف خود در منزل می توانید کار دستی های بسیار زیبا، با هزینه ناچیزی برای کودکان بسازید. با استفاده از گوش پاک کن و یک تکه مقوا برای اتاق کودکان خود این بره زیبا را بسازید.

وسایل مورد نیاز

یک تکه مقوای سفید رنگ

یک بسته گوش پاک کن

چسب حرارتی

مقداری روبان باریک برای ساخت پاپیون

برای ساخت این بره ی زیبا و پشمالو ابتدا مقوا را بردارید و به شکل بیضی آن را برش بزنید.

برای سر بره یک دایره که اندازه آن تقریبا یک سوم بیضی باشد، برش بزنید.

اریگامی بره

در مرحله بعد دو انتهای گوش پاک کن ها را طبق شکل از مقداری پایین تر از انتهای پنبه ای آن، با قیچی یا تیغ ببرید، برای این کار تعداد زیادی گوش پاک کن لازم دارید.

اریگامی بره

وقتی که گوش پاک کن ها آماده شد، آنها را مطابق شکل، از لبه ی بیرونی کاغذ به ترتیب کنار یکدیگر بچسبانید، به گونه ای که انتهای پنبه ای به سمت بیرون باشد.

ردیف اول را به ترتیب کنار یکدیگر بچسبانید، سپس ردیف دوم را شروع کنید و گوش پاک کن ها را طوری قرار دهید که ساقه ی پلاستیکی ردیف قبل دیده نشود.

مقوای دایره شکل را بردارید و گوش پاک کن ها را به ترتیب از بالا به سمت پایین بچسبانید طوری که قسمت پنبه ای رو به پایین باشد، و فقط یک ردیف گوش پاک کن نیاز دارد.

اریگامی بره

 با یک ماژیک مشکی برای بره چشم و بینی و دهان آن را نقاشی کنید. بینی بره را با ماژیک قرمز رنگ کنید. مطابق شکل زیر یک روبان رنگی به سلیقه خود انتخاب کنید و به شکل پاپیون گره بزنید و با استفاده از چسب آن را وسط و بالای سر بره روی ساقه گوش پاک کن ها بچسبانید.

سر بره آماده شده است و طبق شکل آن را روی بدنش بچسبانید.

برای پاهای بره از دو تکه چوب مستطیل و باریک یا گیره های چوبی آویز لباس که در بازار موجود است را تهیه کنید و بچسبانید، حتی از مقوای رنگی قهوه ای یا مشکی نیز می توانید برای پاهای بره استفاده کنید.

اریگامی بره

ساخت بره زیبا به پایان رسید و به سادگی و با کمی خلاقیت توانستید با وسایلی که در منزل دارید یک کاردستی زیبا و با مزه درست کنید، به خاطر این که بره ها گروهی زندگی می کنند شما می توانید بره های دیگری نیز بسازید.

شما می توانید با استفاده از آهنرباهای کوچک و چسباندن آن به مقوا آن را به قسمت های فلزی وسایل اتاق خود بچسبانید.

میترا نامجو

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید