• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 01

ویندوز اسرارآمیز کلود از راه می رسد

ویندوز کلود نامی است که در فایل‌های سیستمی ویندوز به روز شده 10 پنهان شده و استفاده از چنین نام گذاری خبر از عرضه سیستم عاملی جدید از سوی مایکروسافت می دهد.

بررسی ها نشان می دهد در بسیاری از نسخه های عرضه شده ویندوز 10 دو نام ویندوز کلود و ویندوز کلود ان به چشم می خورد و لذا می توان حدس زد که در پس پرده تلاش هایی برای استفاده گسترده تر از سرویس های کلود برای کسب درآمد توسط مایکروسافت در جریان است.

ویندوز اسرارآمیز کلود از راه می رسد

برخی منابع نزدیک به مایکروسافت هم با ارسال مطالبی در شبکه های اجتماعی این موضوع را تایید کرده اند. ظاهرا استفاده از کلمه ان در نام این سیستم عامل اشاره ای به نسخه ای از سیستم عامل یاد شده است که برای استفاده در کشورهای اروپایی تخصیص داده شده است.

ویندوز کلود برای ارائه خدمات به طور کامل متکی به سرویس های کلود نیست و در واقع سیستم عاملی است که تنها قادر به اجرای برنامه ها و خدمات کلود خود شرکت مایکروسافت خواهد بود. این برنامه ها باید از ویندوز استور بارگذاری شوند و به نظر می رسد این ویندوز جایگزین سیستم عامل نه چندان محبوب ویندوز آر تی خواهد شد.

ویندوز آرتی اولین بار همراه با تبلت های سرفیس مایکروسافت عرضه شد و بی ثباتی و عدم اجرای برنامه های متنوع باعث محبوبیت اندک آن گردید. امروزه مایکروسافت خود به جای این ویندوز، ویندوز 10 را عرضه می کند.

منبع: خبرگزاری فارس

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید