• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 01

شمارش معکوس 500 روز تا آغاز جام جهانی 2018

 شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه، شمارش معکوس 500 روز تاز آغاز مهمترین رویداد فوتبال جهان را جشن گرفتند

در حالی که فرصت زیادی تا برگزاری جام جهانی 2018باقی نمانده است، شهرهای میزبان جام 2018 روسیه در انتظار آغاز این رویداد مهم، جشن های باشکوهی را تدارک دیده بودند.

این مراسم با حضور هواداران، سفیران جام جهانی 2018، داوطلبان و مسئولان شهری و منطقه ای در شهرهای میزبان برگزار شد.

شمارش معکوس 500 روز تا آغاز جام جهانی 2018

هوای سرد زمستانی مانعی بر سر راه برگزاری جشن های فوتبال نبود و جذابیت خاصی به این جشن ها بخشیده بود. برای مثال در سوچی، هواداران شاهد نمایش آتش و یخ بودند.

جشن ها بر روی پلی روبروی میدان اصلی روسا خوتور در سوچی برگزار شد و ساعت شمارش معکوس در مراسم ویژه ای نصب شد. این دومین ساعت شمارش معکوس در این شهر است. اولین ساعت سال گذشته در بندر سوچی نصب شد.

اوگنی لوچف مدافع سابق تیم فوتبال شوروی که میهمان این مراسم بود، از برگزاری چنین جشن عظیمی درروسیه ابراز خشنودی کرد و گفت: مطمئن هستم همه چیز به نحو عالی سازماندهی می شود تا بهترین بازیکنان جهان در این تورنمنت حضور یابند.

وی افزود: فوتبال مردم سراسر جهان را متحد می کند و در جام 2018 روسیه بر این نکته صحه گذاشته می شود.

ساعت شمارش معکوس تا آغاز جام جهانی در کالینینگراد و اکاترینبرگ نصب شد. در کالینینگراد غربی شهر میزبان جام جهانی روسیه، این ساعت در مرکز شهر و کنار مجسمه مادر روسیه نصب شد.

ناتالیا ایشچنکو دارنده پنج عنوان قهرمانی المپیک در رشته شنا سفیر به عنوان میهمان افتخاری در این مراسم شرکت کرده بود. چنین مراسمی در اکاترینبرگ شرقی ترین شهر میزبان جام جهانی روسیه برگزار شد.

جام جهانی فوتبال برای اولین بار در روسیه برگزار می شود. این تورنمنت در 12 ورزشگاه در 11 شهر این کشور برگزار خواهد شد. شهرهای کالینینگراد، قازان، مسکو، نیژنی نووگورود، روستوف نا دونا، سن پترزبورگ، سامارا، سارانسک، سوچی، ولگوگراد ، اکاترینبرگ میزبان جام خواهند بود.

شرکت کنندگان در این مراسم، در رقابت های فوتبال دستی نیز شرکت کردند و دانش فوتبال خود را در آزمون های ویژه محک زدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید