• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 02

بازی فکری پرتاب گوی های مشکی

در صورت اجرا نشدن بازی اینجا کلیک کنید تا راه رفع مشکل را بیابید

توضیحات بازی

بعد از لود شدن بازی وارد صفحه ای می شوید که در آن حالت های درست و نادرست حرکت گلوله های مشکی توضیح داده است با کلیک روی این صفحه وارد محیط بازی می شوید.

گلوله ای را به دلخواه انتخاب کنید سپس با استفاده از کلیک چپ موس به سمت گلوله دیگری که با هم در یک راستا قرار گرفته اند پرتاب کنید تا از صفحه بازی خارج شود اینکار را تا تمام شدن تمام گلوله ها انجام دهید. دقت داشته باشید حرکت گلوله باید با توجه به راهنمای بازی، صحیح انتخاب شود. همچنین بازی زمان مشخصی دارد که باید در طول این زمان بتوانید بازی را به اتمام برسانید در غیر اینصورت Game Over شده و باید بازی را از اول شروع کنید. چنانچه در وضعیتی قرار گرفتید که توانایی جابه جا کردن گلوله ها را نداشتید یا حرکتی را اشتباه انجام دادید با فشردن دکمه Undo در گوشه بالای سمت چپ می توانید یک مرحله به عقب برگردید.

در صورتی که هر مرحله را به موفقیت به پایان رساندید با پیغام Well Done روبه رو می شوید که با کلیک روی آن می توانید وارد مرحله دیگری از بازی شوید.

حالت های حرکت

حالت های درست و نادرست: با توجه به تصویر بالا دو گلوله ای که در مجاور یکدیگر قرار گرفته باشند قادر به حرکت نیستند. همچنین گلوله ای که از صفحه بازی خارج شود نیز قابل قبول نیست.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید