• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 03

راه موفقیت

نسخه صوتی

موفقیت، ثروت و زندگی در رفاه نیست بلکه به معنای آموختن راه حل ها و روش های انجام کار است. موفقیت به معنای این است که بیاموزید چگونه خود را اداره کنید. موفقیت را باید بخواهید! از اطرافیان خود بخواهید به شما راه حل ها را بیاموزند از موفق ها بخواهید، اجازه دهند در کنارشان کار کنید. از آنها نپرسید چگونه در ثروت و رفاه، زندگی می کنند. بلکه از آنها درست کار کردن را بیاموزید.

موفقیت

ممکن است خیلی ها رمز و راز کار خود را به شما نگویند و حتی نگذارند با آنها کار کنید! اما همیشه هستند افرادی که به شما اطلاعات مفیدی می دهند، همیشه هستند کسانی که می توانند جاده موفقیت را به شما نشان دهند. از چه می ترسید؟ نه شنیدن؟ خوب چه اشکالی دارد؟ همه موفق های بزرگ بسیار نه شنیده اند ولی باز هم بدنبال کس دیگر یا روش دیگری برای رسیدن به هدف بوده اند. هر بار که نه می شنوید به این معنی است که یک قدم به موفقیت نزدیکتر می شوید. از آن هزار نه که قرار است بشنوید یکی یکی در حال عبور هستید شما با نه شنیدن متوقف نشده اید بلکه از مسیری که به نظر ناخوشایند می آید به بهشت هدفتان نزدیک می شوید!

در این زمان است که افراد معمولی خود را با دیگران مقایسه می کنند که فلانی اینقدر راحت زندگی می کند و من باید این گونه بجنگم! و این آفت موفقیت شماست.

مقایسه کردن را متوقف و بر خود تمرکز کنید.

سعی کنید بهترین کسی که می توانید، باشید. بهترین نسخه خودتان را از خود بسازید. آنگاه خواهید دید که شایستگی آن را دارید که بر مرتبه های بالا تکیه بزنید. در این صورت است که بیش از همه برای رسیدن به موفقیت شایستگی دارید. و خواهید دید که خداوند به شما چه پاداشی خواهد داد. باید زبان موفقیت را بیاموزید و در آن بهترین باشید.

همیشه با افراد موفق معاشرت کنید افراد خوش بین و مثبت نگر، افراد بزرگ نگر افرادی که توانمند هستند در اطراف شما باشند. آنگاه است که می توانید فرهنگ موفقیت را در خود نهادینه کنید. آنگاه است که رویا هایی را که به واقعیت تبدیل شده اند را خواهید دید. آنها پاداش تلاش های خود را بدست آورده اند و هر کدام از ما انسان ها هم پاداشی داریم که منتظرند تا بدستمان برسند منتظر تلاش و اراده آهنین ما هستند.

بسیاری از انسان های معمولی این پاداش ها را از دست می دهند و به سادگی هم از دست می دهند چون آنرا در بیرون خود جستجو می کنند. بلکه این پاداش در درون شماست. کافی است ببینید چه کاری را می توانید بهتر از بقیه انجام دهید. چه کاری است که بهتر از هر کسی در دنیا می توانید انجام دهید؟ هم اکنون بدنبال آن باشید، آن کار، آن مهارت، آن شغل، آن خدمت و هر چیزی که فکرش را می کنید می تواند شما را تبدیل به کسی کند که رویای دیگران باشد آنرا در درون خود بیابید و تقویت کنید مهارت شما و دانش شما کلید رسیدن به رویاست. روی تقویت آنها چقدر در روز تلاش می کنید چند ساعت؟

برای رسیدن به پاداش خود متعهد باشید و تلاش کنید تا آنرا در آغوش بگیرید!

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید