• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 14

بهترین‌های فوتبال جهان معرفی شدند

پایگاه اینترنتی TOP TEN ‘گزارش داد که از هر نظر علی کریمی و فرهاد مجیدی بالاتر از دیوید بکام و بکن بائر هستند.

 پایگاه اینترنتی TOP TEN در گزارش مربوط به بهترین بازیکنان فوتبال اعلام کرد که لیونل مسی ستاره بارسلونا برترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

بهترین‌های فوتبال جهان معرفی شدند فرهاد مجیدی بالاتر از علی کریمی، بکن بائر و دیوید بکام

 براساس این گزارش، ادسون آرنتس دوناسیمنتو، ملقب به پله در رتبه دوم، کریس رونالدو در رتبه سوم، دیه گو مارادونا در رتبه چهارم، زین الدین زیدان در رتبه پنجم، رونالدو برزیلی در رتبه ششم، رونالدینیو در رتبه هفتم، یوهان کرایف در رتبه هشتم، فرهاد مجیدی اسطوره استقلال در رتبه نهم و علی کریمی اسطوره پرسپولیس در رتبه دهم قرار دارد.

گفتنی است: فرانکو باره سی در رتبه یازدهم، دیوید بکام در رتبه دوازدهم، فرانتس بکن بائر در رتبه سیزدهم، جورج بست در رتبه چهاردهم، نیمار در رتبه پانزدهم، زلاتان ابراهیمیوچ در رتبه شانزدهم، آلفردو دی استفانو در رتبه هفدهم، کاکا در رتبه هجدهم، تیری آنری در رتبه نوزدهم و وین رونی در رتبه بیستم قرار دارد.

منبع: خبرگزاری جام نیوز

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید