• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 16

ترکیه به دنبال میزبانی یورو ۲۰۲۴

کشور ترکیه برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ درخواست میزبانی می‌دهد.

 ییلدیریم دمیرورن، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد، این کشور درخواست میزبانی خود برای مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 موسوم به یورو را به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) خواهد داد.

دمیرورن خبر داد این فدراسیون درخواست خود را در تاریخ 2 مارس 2017 (12 اسفند) به یوفا ارسال خواهد کرد. این چهارمین تلاش ترکیه برای کسب امتیاز میزبانی مسابقات جام ملت‌های اروپاست.

ترکیه به دنبال میزبانی یورو ۲۰۲۴

رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه گفت: ترکیه تنها کشور در اروپا و جهان است که در چند سال اخیر روی 32 ورزشگاه خود سرمایه‌گذاری کرده است. ما بر این باوریم که فدراسیون فوتبال ترکیه و مردم ترکیه سزاوار پیروزی در کسب میزبانی یورو 2024 هستند.

ترکیه پیش از این درخواست میزبانی مسابقات مرحله پایانی جام ملت‌های 2020 را به اتحادیه فوتبال اروپا داده بود که مورد موافقت یوفا قرار نگرفت.

مسابقات یورو 2020 هم که شانزدهمین دوره این مسابقات و شصت سالگی این رقابت‌ها خواهد بود به میزبانی 13 کشور برگزار خواهد شد که عبارتند از آذربایجان، بلژیک، دانمارک، انگلیس، آلمان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، هلند، رومانی، روسیه، اسکاتلند و اسپانیا.

منبع: خبرگزاری تسنیم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید