• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 23

اتومبیل های گرانقیمت افراد مشهور جهان _ قسمت اول

در این مقاله لیستی از ماشین های گران قیمت افراد مشهور دنیا در سال 2017 را تهیه کرده ایم. اگر شما از طرفداران سرسخت اتومبیلهایی با موتور های پر صدا و سبک وزن هستید، این مقاله را از دست ندهید.

همه ما می دانیم افراد مشهور یا سلبریتی ها عجیب ترین اجناس مانند یک ماشین ورزشی را خریداری می کنند، این در حالی است که برخی از سلبریتی ها با اتومبیل معمولی رفت و آمد می کنند.

برخی افراد دوست دارند با ماشینهای عجیب و گران قیمتی که سوار می شوند در خیابانها حرکت کنند و به نوعی خودنمایی کنند و شاید از نظر آنها قیمت این اتومبیلها زیاد نیست.

لیستی از پنج اتومبیل گرانقیمت سلبریتی ها در زیر آورده شده است. برای اینکه بدانید هر یک از اتومبیل های لوکس متعلق به کدام یک از افراد مشهور مورد علاقه شما می باشد متن زیر را بخوانید:

 پاریس هیلتون_ اتومبیل بنتلی کانتیننتال جی تی( Bentley GT continental)

پاریس هیلتون یکی از بازیگران معروف و مشهور هالیوود است. این اتومبیل را برای خودش به عنوان هدیه کریسمس خریداری کرده است. او این اتومبیل را به رنگ صورتی و داشبوردی از الماس سفارش داده است. در این اتومبیل موتور قدرتمند W12 توربو دوقلو و سیستم تعلیق خودکار منظم تعبیه شده است.

امتیاز دهی به این اتومبیل در مقایسه با اتومبیل های دیگر این لیست واقعا کم است. اگر این ارزانترین اتومبیل در این لیست باشد، شاید بتوانید این اتومبیل را به قیمت 285،000 دلار بخرید.

اتومبیل های گرانقیمت افراد مشهور جهان قسمت اول

 شان جان کامز معروف به پی دیدی، P. DIDDY _ اتومبیل میباخ Maybach

پی دیدی یکی ازمحبوب ترین خواننده های رپ زمان حال می باشد. این اتومبیل در واقع توسط پی دیدی برای هدیه تولد 16 سالگی پسرش خریداری شده است. قیمت آن به 360،000 دلار می رسد.

این اتومبیل با 612 موتور اسب بخار، توربو V12 دوقلو  توسط مرسدس بنز AMG ساخته شده است. این هدیه عجیب و فوق العاده برای پسرش نشان می دهد که چقدر عاشق فرزندش است.

 شان جان کامز معروف به پی دیدی، P. DIDDY _ اتومبیل میباخ Maybach

 دیوید بکهام_ اتومبیل رولز رویس فانتوم سفارشی custom Rolls-Royce Phantom Drophead

دیوید بکهام فوتبالیست معروف، اتومبیل رولز رویس فانتوم را برای خانواده خود سفارشی خریداری کرده است. تولید این خودرو در سال 2016 متوقف شد. رولز رویس فانتوم، موتور قدرتمند V126 و 749 سی سی دارد که با سیستم تعلیق اتوماتیک 6 سرعته جفت شده است.

این خودرو توسط تولید کننده مشهور جهان رولز رویس ساخته شده است. بکهام مجبور به پرداخت 407،000 دلار برای ساخت این اتومبیل شد. به هر حال این اتومبیل سفارشی گران قیمت، متعلق به یک سلبریتی می باشد.

 دیوید بکهام_ اتومبیل رولز رویس فانتوم سفارشی

جی لنو _ اتومبیل مرسدس SLR مک لارن

همه ما می دانیم که لنو علاقه زیادی به ماشین ها دارد. او و صدها نفر از دارندگان اتومبیل لوکس بعد از یک مدت طولانی دوباره گرد هم جمع شدند. تعجب نمی کنم مک لارن لنو جزء ده اتومبیل برتر می باشد. او برای این اتومبیل 500.000 دلار هزینه کرده است.

این خودرو توسط مرسدس بنز طراحی شده است و توسط مک لارن بین سال های 2008 تا 2010 تولید شده است که سوپر موتور M155 SLR V8 با حجم 5.4 لیتر دارد.

جی لنو _ اتومبیل مرسدس SLR مک لارن

نیکلاس کیج _ اتومبیل فراری انزو Ferrari Enzo

همه نیکلاس کیج را دیده اند که تبدیل به یک روح شد و بر روی یک دوچرخه سواری می کرد و زندگی دیگران را نجات داد می شد.

این بازیگر محبوب، قسمتی از علاقه خود را به اتومبیل اختصاص داده است. ارزش مبهوت کننده یکی از اتومبیلهای او 670،000 دلار است. این اتومبیل توسط Ken Okuyama  تحت Pininfarina طراحی شده است و برای اولین بار در سال 2007 تولید شده است که موتور Tipo F140 B V12 و 6 لیتری دارد.

نیکلاس کیج _ اتومبیل فراری انزو Ferrari Enzo

تنها 349 تا از این اتومبیل وجود دارد. این یکی از ده اتومبیل های گرانقیمت جهان در سال 2017 می باشد.

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید