• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 25

ارسال ده عکس یا ویدئو تنها در یک پست اینستاگرام ممکن می‌شود

اینستاگرام دوست دارد کاربران تجارب خود را با جزییات و داده های بیشتری به اشتراک بگذارند و لذا به تغییراتی اساسی در فید کلاسیک خود روی آورده است.

 کاربران اینستاگرام به زودی خواهند توانست تا حداکثر 10 عکس یا ویدئو را در یک پست واحد جای داده و ارسال کنند تا کاربران بتوانند این مطالب را با یک مرور سریع ببینند.

اینستگرام

در واقع این کار به معنای ایجاد یک آلبوم کوچک ده تایی در هر پست است تا جزییات بیشتری در مورد یک رویداد در دسترس و قابل مشاهده باشد. این قابلیت ظرف هفته های آینده در دسترس تمامی کاربران اینستاگرام در iOS  و  Android قرار می گیرد.

مزیت این خدمات این است که کاربران دیگر نباید از بین دهها عکس مربوط به یک رویداد مهم و خاطره انگیز تنها یک عکس را انتخاب کنند. اینستاگرام ماهانه بیش از 600 میلیون کاربر دارد و باید برای حفظ این کاربران و جلب رضایت آنها خدمات متنوعی ارائه کند.

کاربران برای استفاده از این خدمات باید دکمه جدیدی را برای انتخاب تعدادی عکس فشار دهند و تا ده عکس و ویدئو را ویرایش و برای ارسال آماده کنند. انتخاب فیلترهای متنوع، تغییر ترتیب آنها و برچسب زدن دوستان در این عکس ها به سادگی ممکن است. البته برای همه این عکس‌ها تنها یک نوشته و موقعیت مکانی را می‌توان انتخاب کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید