• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 25

ترکیب سایه های پشت چشم _ قسمت اول

در این مقاله نحوه ترکیب رنگ های سایه چشم آموزش داده شده است. اکثر خانم ها برای کشیدن سایه و اینکه چه رنگ هایی را با یکدیگر ترکیب کنند تا سایه زیبا و دلخواهشان را داشته باشند با مشکل مواجه هستند. در این آموزش سه مدل سایه چشم انتخاب شده است که هر کدام از ترکیب چهار رنگ به وجود می آیند و باید آنها را به ترتیب شماره های روی سایه و شماره هایی که بالای چشم درج شده است ترکیب کنید تا سایه نهایی را ایجاد کنید. یکی از نکاتی که هنگام کشیدن سایه چشم باید دقت کنید اینست که آن ها را طوری پشت پلک بزنید یا به اصطلاح فِید کنید که مرز بین رنگ ها مشخص نباشد اینکار به زیبایی سایه چشم می افزاید.

با کمی دقت و حوصله می توانید اینکار را به راحتی انجام دهید در ضمن در صورت غلیظ بودن رنگ ها می توانید از درجه های پایینتر، رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ترکیب سایه چشم

ترکیب سایه های پشت چشم

ترکیب سایه های پشت چشم

سایه چشم

کشیدن سایه چشم قهوه ای

سایه چشم آبی

مراحل کشیدن سایه

سایه چشم آبی تیره

مراحل کشیدن سایه چشم آبی

ترکیب رنگ های سایه چشم

ترکیب رنگ های دودی برای سایه چشم

زیبا ترین ترکیب سایه چشم

ترکیب سایه چشم

کشیدن سایه چشم از دید افراد مبتدی کار مشکلی به نظر می رسد ولی با کمی تمرین و تکرار با توجه به الگوهایی که در بالا آورده شده می توان آنرا به کار راحتی تبدیل کرد طوریکه برای رفتن به مهمانی ها دیگر نیازی به رفتن به سالن های زیبایی و صرف وقت و هزینه اضافی نداشته باشید.

تهیه و تنظیم:میترا نامجو

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید