• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 27

به بهانه مراسم اسکار؛ رونالدو بهترین بازیگر و لستر سیتی بهترین فیلمنامه ۲۰۱۶

 مراسم اسکار برای مشخص کردن بهترین های سال سینمای جهان برگزار شد.

 این مراسم سنتی ترین و معروف ترین مراسم سینمایی جهان است. بخش بین المللی سایت گل به بهانه این مراسم برای فوتبال هم اسکار در نظر گرفته است که برندگان آن از نظرتان می گذرد.

بهترین موسیقی متن (گل)

گل پشت پای اولیویر ژیرو چند روز پس از گل مخیتاریان به منچستریونایتد به ثبت رسید. گل مهاجم آرسنال که تقلیدی از نسخه اصلی که توسط بازیکن ارمنستانی به ثمر رسید بود، زیباتر و قشنگ تر از آب درآمده بود.

گل پشت پای اولیویر ژیرو

بهترین مستند

دژان لاورن از لیورپول. این مدافع در فیلمی نقش آفرینی کرده که داستان کودکی وحشتناکش است که مجبور شد به همراه خانواده اش از جنگ بوسنی فرار کند.

اسکار بهترین مستند به دژان لاورن از لیورپول

بهترین موسیقی

تشویق ایسلندی. یک آهنگ زیبا الزاما به یک ترانه زیبا نیاز ندارد بلکه باید به یاد ماندنی باشد. مثل هواداران ایسلند در سال ۲۰۱۶. نحوه تشویق ایسلندی توسط خیلی از تیمها مورد تقلید قرار گرفت.

اسکار بهترین موسیقی به تشویق ایسلندی

بهترین کارگردان

 رالف رانگنیک از لایپزیگ. این مرد در حال ثبت یکی از بزرگترین موفقیت های تاریخ بوندسلیگاست. مدیر ورزشی لایپزیگ نقشی کلیدی در موفقیت این تیم در سالهای اخیر داشته است. او بازیکنان بالای ۲۴ سال نمی خرد.

 رالف رانگنیک از لایپزیگ

بهترین طراحی لباس

یوونتوس از آرم جدیدش برای فصل آینده پرده برداری کرد. این طراحی با واکنش های زیادی از جانب افراد مختلف همراه شد.

اسکار بهترین طراحی لباس

بهترین بازیگر

کریستیانو رونالدو توسط بسیاری به نقش بازی کردن درون زمین متهم می شود اما حقیقت این است که درون زمین در سال ۲۰۱۶ هیچ کس بهتر از او نبود. با رئال مادرید و تیم ملی پرتغال قهرمان یورو شد.

بهترین بازیگر کریستیانو رونالدو

بهترین فیلمنامه

لسترسیتی یکی از به یاد ماندنی تاریخ داستان های تاریخ فوتبال را رقم زد. هیچ کس فکر نمی کرد که این تیم بتواند داستانی به معنای قهرمانی را رقم بزند.

لسترسیتی

بهترین فیلم

اپکوئنسه کل دنیا را با یک تراژدی تحت تاثیر قرار داد. هواپیمای این تیم در راه حضور در فینال مسابقات جام باشگاه های آمریکای جنوبی سقوط کرد که فقط چهار نفر از اعضای این تیم زنده ماندند.

اسکار بهترین فیلم به چاپکوئنسه

منبع: خبرگزاری نود

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید