• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 07

برترین فیلم های اکشن سالهای 2000 تا 2017 – قسمت اول

در این مقاله سعی داریم برترین فیلم های اکشن از سال 2000 تاکنون را به شما معرفی کنیم. نام فیلم، سال ساخت، خلاصه ای از فیلم، مدت زمان، کارگردان و ستاره های هر یک ذکر شده است.

در این مقاله به چند فیلم برتر اکشن اشاره می شود و در مقالات بعدی به ادامه معرفی این فیلمها خواهیم پرداخت.

  ایکوالایزر 2014

فیلمی اکشن آمریکایی محصول 2014 داستان مردی به نام رابرت مک کال که گذشته اسرار آمیزی دارد و تصمیم می گیرد تا زندگی آرام و جدیدی را شروع کند. او هر شب برای خواندن کتاب به یک رستوران کوچک می رود و در آنجا دختر جوانی را ملاقات می کند که از او در مورد داستان هایی که می خواند سوال می کند. یک شب مافیای روس، این دختر را به اسارت می گیرند رابرت تمام پس انداز خود را برای آزادی دختر تقدیم مافیا می کند ولی آن ها قبول نمی کنند رابرت تصیم می گیرد تا خودش عدالت را برای مافیای محلی اجرا کند. (فیلم 132 دقیقه)

کارگردان: آنتوان فوکوآ

ستاره ها: دنزل واشنگتن، مارتون سوکاس، کلویی مورتز و دیوید هاربر

فیلم ایکوالایزر

لوگن 2017

یک فیلم آمریکایی محصول 2017 الهام گرفته از مجموعه کتاب “لوگن مرد سال دیده” است. در زمان آینده، لوگن خسته، از پروفسور اگزاویه بیمار مراقبت می‌کند اما تلاش‌های او برای پنهان شدن از جهان و میراثش با رسیدن جهش ‌یافته‌ای جوان که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است، به پایان می‌رسد. (137 دقیقه)

کارگردان: جیمز منگولد

ستاره ها:هیو جکمن، پاتریک استوارت، بوید هالبروک و دافنه کین

فیلم لوگن

مکس دیوانه: جاده خشم 2015

فیلم مکس دیوانه یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ساخته شده در تاریخ سینما خوانده شده و محصول کشور آمریکا است. ‌تولید جاده خشم از سال ۱۹۹۷ آغاز شده بود و سال‌ها در همین مرحله باقی مانده بود، نهایتا پس از شروع مجدد، فیلمبرداری آن در دسامبر ۲۰۱۲ به پایان رسید. داستان فیلم در یک دوره آخرالزمانی اتفاق می‌افتد در آینده ای دور، در حالی که تنها بیابانی خشک، از زمین باقی مانده است، باقیمانده ی نسل انسان ها برای بدست آوردن منابع آب و انرژی حاضرند یکدیگر را بکشند. مکس روکاتانسکی که به نیروهای ایمپریتر فیوروسا می‌پیوندد تا طی تعقیب و گریزهای متوالی جاده‌ای از دست رهبر شروری به نام ایمورتان جو و نیروهایش فرار کنند. (120 دقیقه)

کارگردان: جرج میلر

ستاره ها: تام هاردی، شارلیز ترون، نیکولاس هولت و هیو کیز-برن

مکس دیوانه

روگ وان 2016

روگ وان محصول سال 2016 ایالات متحده و داستانی از جنگ ستارگان است. این فیلم بر گروهی از جاسوس‌های شورشی که نقشه می‌کشند تا «ستاره مرگ»، سلاح جدید امپراتوری کهکشانی را پیدا کرده و بدزدند متمرکز شده است. (133 دقیقه)

کارگردان: گرث ادواردز

ستاره ها: فلیسیتی جونز، دیه‌گو لونا، دانی ین و آلن تودیک

فیلم روگ وان

جنگ ستارگان اپیزود هفتم: نیرو برمی‌خیزد 2015

این فیلم از مجموعه جنگ ستارگان و محصول 2015 است. حدود 30 سال از اتفاقات بازگشت جدای و شکست امپراتور می‌گذرد، آخرین بازمانده جدای، ناپدید شده است در غیاب او سازمان پلید محفلِ یکم از بقایای امپراتوری کهکشانی شکل‌گرفته و قدرت آن به‌ شدت افزایش‌یافته و به دنبال از بین بردن جمهوری جدید است. (136 دقیقه)

کارگردان: جی. جی. آبرامز

ستاره ها: جان بویگا، دیسی ریدلی، اسکار آیزاک و دامنل گیلسون

جنگ ستارگان

جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت 2005

جنگ ستارگان اپیزود سوم فیلم سینمایی سال ۲۰۰۵ در ژانر حماسی اپرای فضایی می‌باشد اپیزود سوم از نظر داستان سه سال پس از داستان اپیزود دوم رخ می دهد. پس از گذشت سه سال جنگ جمهوری کهکشانی با جدایی طلب ها، آن ها در آستانه شکست در برابر جمهوری قرار گرفته اند. در نتیجه، جمهوری در مدار کوروسانت، به ناچار با جدایی طلب‌ها وارد جنگ می‌شود و از این مهمتر این که دو شوالیه جدای، اوبی-وان کنوبی و آناکین اسکایواکر را برای نجات پالپاتین، به آن آنجا اعزام می‌کند. این فیلم، ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان بوده و از لحاظ ترتیب زمانی وقایع داستان، سومین فیلم می‌باشد.. (140 دقیقه)

کارگردان: جرج لوکاس

ستاره ها: هایدن کریستنس، ناتالی پورتمن، ایوان مک گرگور و ساموئل ال.جکسون

جنگ ستارگان اپیزود سوم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید