• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 05 / 03

غار کریستالی در اسکفتفال ایسلند از زیبا ترین مناظر دیدنی جهان!

ایسلند کشور کوچکی است به همین دلیل دیدنی های آن بسیار در معرض توجه هستند اما در بین تمام جاذبه های این سرزمین یک پدیده اغوا کننده هست که بیش از همه می درخشد این پدیده یک غار کریستالی است. این غار کریستالی همانطور که در نقشه مشخص شده است در جنوب شرقی ایسلند واقع شده است.محل غار کریستالی روی نقشه

این غار کریستالی بر خلاف دیگر غارهای کریستالی دنیا آنقدر بزرگ هست که به راحتی در آن راه بروید و مجبور نباشید از مسیر های تنگ و ترسناک بگذزید.

gharkeristali3

بازدید کنندگان  و توریست های این غار کریستالی هنگام بازدید صداهایی  مانند خرد شدن، ترک برداشتن و شکستن یخ را می شنوند که مربوط به حرکت های  کوه یخی است که این غار کریستالی روی آن قرار گرفته است.

غار کریستالی در ایسلند

این جلوه آبی رنگی که در یخ ها دیده می شود همیشه قابل دیدن نیست. اما زمانیکه لایه ای از برف و یخ روی سطح بیرونی غار تشکیل می شود و باران کافی برای شستن آنها جاری می شود تا آنها را بشوید و برق بیندازد به آن جلوه ای فریبنده از آبی کبود می دهد.

gharkeristali5

برای سفر به این منطقه  اگر در ایسلند باشید می توانید یک تور یک روزه با پیاده روی مداوم را انتخاب نمایید یا یک تور چند روزه.  که در مسیر اقامتگاه هایی برای توریست ها در نظر گرفته شده است و آنقدر جذابیت دارد که کمتر توریستی از این سفر ناراضی برمی گردد!

gharkeristali1

در کمال شگفتی در این منطقه تابستان هایی مطبوع مشاهده خواهید کرد بیشتر فصل تابستان آفتابی است و برای گردش بسیار مساعد است. چنین آب و هوایی در جنوب ایسلند متداول نیست.

gharkeristali2

بهترین زمان برای سفر به این منطقه برای یخ نوردی و فعالیت های زمستانی از اکتبر تا می است و برای صخره نوردی بهترین زمان اوسط سپتامبر است.

تحقیق و ترجمه: علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. خیلی خیلی زیباوجالب بود….ممنون

  2. سلام،خالق عالم همیشه ما را شگفت زده می کنه، زیباییش بی نظیره،ممنون

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید