• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 08

آموزش نقاشی سیر برای کودکان

روزهای آخر اسفند ماه سپری می شوند و خانواده ها در تدارک عید نوروز می باشند که یکی از آنها تهیه هفت سین است که خانم های خانه به سلیقه خود هفت سین را می چینند. کودکان نیز می توانند با کشیدن نقاشی زیبا و گذاشتن آن بر روی سفره هفت سین زیبایی آن را دو چندان کنند.

در این مقاله نقاشی سیر آموزش داده می شود و می توانید نقاشی ماهی، گل سنبل و خروس که حیوان سال 1396 می باشد یا اریگامی های سیب و ماهی را در مقاله های قبلی یاد بگیر دات کام ببینید و بسازید.

خطوطی که با آبی پر رنگ مشخص شده است آموزش خطوط در همان مرحله است که همین خطوط در مرحله بعدی، کمرنگ مشخص می شود و خطوط جدید پررنگ دیده می شود.

برای کشیدن سیر ابتدا یک بیضی بکشید و سمت راست و بالای بیضی یک خط افقی و بالای آن، یک بعلاوه رسم کنید یعنی یک خط افقی و سپس رویش یک خط عمودی بکشید.

آموزش نقاشی سیر برای کودکان

در دو انتهای خط افقی بعلاوه، دو دایره به منزله چشم بکشید و داخل هر دایره، یک دایره کوچکتر رسم کنید تا چشم سیر کامل شود!

نقاشی سیر هفت سین

بر روی خط افقی پایین چشم ها، یک خط موج دار نقاشی کنید تا دهان سیر مشخص شود و سمت چپ خط موج دار، دو تا مربع نامنظم که فاصله کمی از یکدیگر داشته باشند نقاشی کنید.

آموزش نقاشی سیر برای کودکان

از آنجایی که یک بوته سیر دارای تعدادی حبه است، بیضی را با خطوط مورب و u شکل حالت دهید و بالای آن را مانند مو حالت دهید، مطابق شکل نقاشی کنید و خطوط اضافی را پاک کنید.

آموزش نقاشی سیر برای کودکان

 با خطوط باریکی بالای چشم سیر، ابرو های آن را نقاشی کنید و بین چشم ها با خط عمودی کوتاهی بینی هم بکشید و کنار چشم سمت چپ را با یک خط منحنی کوچک مشخص کنید.

نقاشی سیر

مو های سیر را با خطوط هلالی شکل، حالت دهید.

نقاشی سیر

نقاشی سیر به پایان رسید از آنجایی که رنگ سیر سفید است اگر در کاغذ سفید کشیدید پس نیازی به رنگ کردن ندارید و اگر در مقوا یا کاغذ رنگی کشیدید، می توانید با مداد رنگی سفید آن را رنگ کنید و با مداد صورتی، خطوط خیلی کم رنگی بین حبه های آن بکشید.

نقاشی سیر هفت سین

نقاشی سیر به پایان رسید. می توانید آن را کنار سفره هفت سین قرار دهید. امیدواریم از این سیر پرخاصیت و زیبا که تنها با چند خط ساده توانستید آن را رسم کنید، لذت برده باشید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید