• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 09

اتومبیل های گرانقیمت افراد مشهور جهان _ قسمت دوم

در مقاله قبلی در قسمت اول، لیستی از ماشین های گران قیمت افراد مشهور دنیا در سال 2017 را تهیه کرده بودیم.

اگر شما از طرفداران سرسخت اتومبیلهایی با موتور های پر صدا و سبک وزن هستید، این مقاله را از دست ندهید. همه ما می دانیم افراد مشهور یا سلبریتی ها عجیب ترین اجناس مانند یک ماشین ورزشی راخریداری می کنند، این در حالی است که برخی از سلبریتی ها با اتومبیل معمولی رفت و آمد می کنند.

در این مقاله در ادامه مقاله قبلی، پنج لیست از اتومبیل های گرانقیمت سلبریتی ها در زیر آورده شده است. برای اینکه بدانید هر یک از اتومبیل های لوکس متعلق به کدام یک از افراد مشهور مورد علاقه شما می باشد متن زیر را بخوانید:

جری ساینفیلد _ اتومبیل پورشه 959 _ Porsche 959

جری ساینفیلد نامی است که گویا به نام اتومبیلها گره خورده است! پورشه 959 در بین سال های 1986، 1988 و 1992 تا 1993، ساخته شده است اما تنها 345 تا از این مدل تولید شده است. این خودرو  2847  سی سی حجم موتور دارد دو موتور توربو فلت 6 در آن است. این اتومبیل توسط پورشه تولید شده است.

ساینفیلد این اتومبیل را 700.000 دلار خریداری کرده است.

جری ساینفیلد _ اتومبیل پورشه 959 Porsche 959

کانیه وست_ اتومبیل لامبورگینی اونتادور Lamborghini Aventador

کانیه وست یک خواننده سرگرم کننده است. اگر او در حال ساخت موسیقی اش نباشد، می توان او را در توییتر دید که مدام در حال حرف زدن است! ماشین او تقریبا 750.000 دلار ارزش دارد.

این لامبورگینی دو درب، توسط فیلیپو پرینی طراحی شده است. این اتومبیل اخیرا مد شده است. سیستم تعلیق اتوماتیک هفت سرعته دارد و تحت موتور  6.5 L L539 V12 شتاب می گیرد. بنابراین با این اتومبیل در اوج، سواری می کند!

کانیه وست_ اتومبیل لامبورگینی اونتادور Lamborghini Aventador

سایمون کاول_ اتومبیل بوگاتی ویرون Bugatti Veyron

سایمون کاول شاید یک فرد معمولی بود ولی پس از یک برنامه تلویزیونی پر طرفدار که مورد حمایت هنرمندان قرار گرفت توانست، ثروت زیادی را به دست آورد و توانست 1.7 میلیون دلار برای این اتومبیل هزینه کند. بوگاتی ویرون طراحی و تولید شده در آلمان توسط شرکت فولکس واگن می باشد. این خودرو سریع السیر است. با توجه به توربو 8.0 لیتری موتور 16 سیلندر به شکل w-16 می باشد. سیستم تعلیق اتوماتیک 6 سرعته دارد. تولید این خودرو در سال گذشته 2015 متوقف شد.

سایمون کاول_ اتومبیل بوگاتی ویرون Bugatti Veyron

بردمن رپر_ اتومبیل بوگاتی ویرون Bugatti Veyron

بردمن رپر را بیشتر با آهنگ های رپ می شناسید. حتی اگر او و سایمون کاول صاحب یک نوع خودرو باشند. بردمن پول بیشتری پرداخت کرده است. او اتومبیل را به قیمت 2 میلیون دلار خریداری کرده است. تنها تفاوت اتومبیل او با سایمون در رنگ ویرون می باشد. اتومبیل بردمن اسپورت قرمز رنگ می باشد. این اتومبیل دارای یک موتور توربو چهار گانه w-16 می باشد.

بردمن رپر_ اتومبیل بوگاتی ویرون Bugatti Veyron

 جی زی_ اتومبیل میباخ اکسلرو – MAYBACH EXELERO

شان کوری کارتر معروف به جی زی، یک رپر معروف است. معلوم نیست مهمترین جزء زندگی اش همسرش است یا اتومبیل او! او میباخ اکسلرو را به قیمتی دور از ذهن یعنی 8.000.000 میلیون دلار خریداری کرده است. این اتومبیل برای سرعت بالا مهندسی شده است. این اتومبیل می تواند با سرعت 218.38mph مایل بر ساعت حرکت کند. می توان آن را در یکی از فیلم های او دید. برای اولین بار در سال 2004 ساخته شده و اساسا یک کوپه دو در است. در این اتومبیل، موتور  v12 توربو دوقلو تعبیه شده است. که با سیستم تعلیق اتوماتیک 6 سرعته جفت شده است.این اتومبیل قبلا متعلق به بردمن بود. اما طولی نکشید که آن را فروخت. با قیمت گذاری از 8 میلیون دلار.

مایباخ اکسلرو نه تنها گران ترین اتومبیل سلبریتی است بلکه همواره گران قیمت ترین اتومبیل محسوب می شود.

 جی زی_ اتومبیل میباخ اکسلرو - MAYBACH EXELERO

قسمت دوم این مقاله در ادامه قسمت اول در مجموع به 10 اتومبیل گران قیمت افراد معروف در سال 2017 در جهان اشاره کرده است. این سلبریتی ها تعصب خاصی به اتومبیل دارند و برخی طبق سفارش آنها تولید می شود که بسیار لوکس و گران قیمت هستند.

ترجمه:میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید