• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 13

عرضه “خانه خودران” تا سال 2020

یک استارتاپ چینی قصد دارد تا سال 2020 خودروی خودرانی عرضه کند که تمام امکانات رفاهی در آن در نظر گرفته شده است.

این استارتاپ چینی که “نیو” نام دارد در زمینه تولید خودروهای برقی مسابقه‌ای فعالیت می‌کند و قصد دارد تا سال 2020 اقدام به عرضه یک خودروی خودران کند که در آن تمام امکانات رفاهی به همراه یک تخت در نظر گرفته شده و کابین آن در حد یک اتاق نشیمن است.

عرضه "خانه خودران" تا سال 2020

این استارتاپ‌ که در اروپا و آمریکا نیز شعبه‌ دارد، نمونه اولیه‌ای از این خودروی خودران را که “ایو” نامگذاری شده است، در کنفرانس فناوری جنوب آمریکا در تگزاس رونمایی کرده است.

براساس بیانیه‌ای که نیو منتشر کرده است این خودرو دارای سامانه هوش مصنوعی است که با دستورات کلامی با سرنشین‌ها ارتباط برقرار می‌کند.

عرضه "خانه خودران" تا سال 2020

از شیشه‌های این خودرو می‌توان به عنوان وسیله‌ای برای سرگرمی (نظیر بازی‌های رایانه‌ای) استفاده کرد.

این خودوری خودران رقیبی برای دیگر استارتاپ‌های مطرح و فعال در این زمینه نظیر تسلا است.

عرضه "خانه خودران" تا سال 2020

در بیانیه‌ای که این شرکت منتشر کرده آمده است: ما تلاش می‌کنیم تا سال 2020 این خودرو در اختیار مصرف‌کنندگان آمریکایی قرار بگیرد.

کریس توماسون رئیس اجرایی این کمپانی در آمریکا گفت: ما تلاش می‌کنیم تمام قوانین موجود در آمریکا را رعایت کنیم هرچند که برای تولید این خودرو از هیچ تجربه قبلی استفاده نکرده‌ایم.

خودرو خودران

وی افزود: ظرفیت این خودرو شش نفر است و ممکن است در آینده فضایی برای یک راننده نیز در آن تعبیه شود که این مدل در سال 2018 در چین عرضه خواهد شد.

در رابطه با قیمت این خودروی خودران هنوز خبری اعلام نشده است اما خودروی قبلی این استارتاپ که EP9 نام داشت با قیمت یک میلیون و 200 هزار دلار به بازار عرضه شده است.

خودرو 6 نفره

این خودرو با نیروی برق کار کرده و باتری‌های آن در هشت دقیقه جایگزین می‌شوند.

منبع:خبرگزاری ایسنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید