• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 13

دانلود بازی اندروید، مار اسلیتر یو slither.io

بازی مار از محبوبیت فراوانی برخوردار است و ورژن جدید آن برای اندروید طرفداران این بازی را چند برابر کرده است. این بازی برای رده سنی خاصی نیست و محبوبیت فراوانی بین کاربران دارد.

بازی slither.io می تواند شما را ساعتها مشغول کند، شما در این بازی باید اجسامی که از شما کوچکتر هستند را ببلعید و مراقب باشید با مار دیگری برخورد نکنید چون خورده می شوید.

بازی مار اسلیتر یو slither.io

باید با افراد به صورت آنلاین بازی کنید! آیا شما می توانید تبدیل به طولانی ترین بازیکن شوید؟

اگر در بازی، یک بازیکن شما را لمس کند، شما منفجر می شوید و بازی تمام می شود و باید دوباره شروع کنید. شما باید با دهان مار دیگری برخورد کنید، آن مار برای شما خوراکی می شود و سپس شما می توانید آن را بخورید و بزرگتر شوید.

دانلود کنید.

بازی مار اسلیتر یو

بازی مار

در بازی slither.io شما یک شانس برای برنده شدن دارید، حتی اگر کوچک باشید. شما می توانید با مارهای بزرگتر روبه رو شوید و آنها را شکست دهید، مهم نیست که چقدر از شما بزرگ هستند.

شما می توانید همین حالا این بازی محبوب را دانلود کنید.

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید