• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 16

بوکس جاده بزرگ ابریشم باکو: 2 ایرانی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند

شاهین موسوی و ایمان رمضان پور دو بوکسور ایران با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه پایانی وزن های 75 و به اضافه 91 کیلوگرم رقابتهای بین المللی جاده بزرگ ابریشم باکو صعود کردند.

مسابقات بوکس- باکو

 در دومین روز این پیکارها که در سالن فدراسیون مشتزنی جمهوری آذربایجان در باکو برگزار شد، شاهین موسوی مشتزن وزن 75 کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل آندرئی پریخودکو از اوکراین، گام به مرحله نیمه پایانی گذاشت.

ایمان رمضان پور دیگر مشتزن ایران در وزن به اضافه 91 کیلوگرم، آقالار صادق اف از جمهوری آذربایجان را شکست داد و به جمع چهار نفر برتر این وزن پیوست.

پیش از این نیز امید احمد صفا در وزن 49 کیلوگرم و سالار غلامی در وزن 91 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در مرحله نیمه پایانی را کسب کرده بودند.

در رقابت های بین المللی بوکس جاده بزرگ ابریشم تیم های ملی جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، گرجستان، روسیه، اوکراین، قطر و ایران حضور دارند.

در نخستین روز این مسابقه ها، سجاد محمدپور در وزن 52 گیلوگرم، راغب البوشکه در وزن 60 کیلوگرم، دانا اسماعیل زاده در وزن 64 کیلوگرم و سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود از دور این رقابت ها کنار رفتند.

باربارو فرناندز خیمنز (سرمربی) و علی مظاهری (مربی) به عنوان کادر فنی، تیم کشورمان را در رقابت های بین المللی بوکس جاده بزرگ ابریشم باکو همراهی می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید