• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 16

برترین فیلم های اکشن سالهای 2000 تا 2017 – قسمت دوم

یکی از فیلم هایی که در حوزه سینما و تلویزیون طرفداران و بینندگان زیادی را در گروه های سنی مختلف به خود جذب کرده فیلم های اکشن است. در فیلم های اکشن یک یا چند قهرمان اصلی فیلم با مجموعه ای از درگیری های رزمی و فیزیکی روبه رو می شوند. دوران رشد این فیلم ها بیشتر در دهه 70 میلادی بوده است.

این مقاله که در ادامه مقاله قبلی تهیه شده است پنج مورد از برترین فیلم های اکشنی که از سال 2000 تاکنون ارائه شده همراه با نام فیلم، سال ساخت، خلاصه ای از فیلم، مدت زمان، کارگردان و ستاره های هر یک ذکر شده است.

جان ویک ۲ – 2017

جان ویک ۲ فیلمی اکشن و مهیج محصول ایالات متحده است. داستان فیلم در فاصله کمی بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد. در این داستان یک آشنای قدیمی به سرغ ویک می آید و اعلام می کند که یک بدهی قدیمی به او دارد که به جای آن دوباره باید به سراغ تبهکاران برود و آن ها را از زندگی ساقط کند. (زمان 122 دقیقه)

کارگردان: چاد استاهلسکی

ستاره ها: کیانو ریوز، ریکاردو اسکامارچو، روبی رز، ایان مک‌شین

فیلم اکشن جان ویک دو

مردان خوب- 2016

فیلمی معمایی، جنایی، کمدی و اکشن محصول آمریکا است. داستان فیلم در سال 1970 میلادی در لس آنجلس اتفاق افتاده که یک کارآگاه خصوصی وظیفه بررسی پرونده مرگ مشکوک یک بازیگر زن را عهده دار می شود این کاراگاه تنها نیست و یک مامور غیردولتی طی اتفاقاتی همراه او می شود و با تشکیل یک گروه دو نفره در شرایط و مکان ها مختلف در مسیر حل این پرونده قرار می گیرند. (زمان 116 دقیقه)

کارگردان: سین بلک

ستاره ها: راسل کرو، رایان گاسلینگ، مت بومر، آنگوری رایس

فیلم کمدی و اکشن مردان خوب

کتاب جنگل – 2016

فیلمی ماجراجویی فانتزی محصول کشور آمریکا که بر اساس مجموعه داستان کتاب جنگل ساخته شده است. موگلی، نوزادی است که در جنگل تنها پیدا می شود و توسط دسته گرگ ها بزرگ می شود و خلق و خوی حیوانی به خود می گیرد و می خواهد از رفتار گرگ ها تبعیت کند. با رسیدن ببر آدم خواری به نام شیرخان، جان موگلی به خطر می افتد او برای در امان ماندن از دست شیرخان باید به نزدیکترین دهکده ای که انسان ها در آن زندگی می کنند برود اما …  (زمان 106 دقیقه)

کارگردان: جان فاورو

ستاره ها: نیل ستی، بیل مری، بن کینگزلی، ادریس البا

فیلم کتاب جنگل

سیکاریو – 2015

فیلمی آمریکایی به سبک درام و جنایی است. داستان مامور آرمانگرای “اف بی آی” که برای کمک به مبارزه با مواد مخدر در مرز بین ایالات متحده و مکزیک به یک گروه نیروهای ویژه مرزی می پیوندد، حضور این مامور اف بی آی و اتفاقات مختلفی که برایش به همراه دارد … . (زمان 121 دقیقه)

کارگردان: دنی ویلنو

ستاره ها: امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو، جاش برولین، جان برنثال

فیلم اکشن سیکاریو

مأموریت غیرممکن: ملت سرکش 2015

فیلمی اکشن جاسوسی محصول کشور آمریکا است. بعد از اتفاق افتادن چندین جنایت بین المللی سازمان دهی شده مامور “اتان هانت” در جستجوی اتحادیه ای است که اعتقاد دارد پشت این جنایت ها حضور دارند اما مسئولین عالی رتبه سازمان جاسوسی آمریکا اعتقاد دارند اتان تهدیدی برای امنیت ملی است و…  (زمان 131 دقیقه)

کارگردان: کریستوفر مک کوری

ستاره ها: تام کروز، ربکا فرگوسن، جرمی رنر، سایمون پگ

فیلم ماموریت غیرممکن

پیشرفت در برنامه ی کامپیوتری “ساخت جلوه‌های ویژه” باعث شد تا ساخت صحنه‌های اکشن و سایر آثار مجازی که نیازمند تلاش‌های تیم‌های بدل کار حرفه‌ای در گذشته بود، ارزان‌تر و آسان تر شود. به طوری که امروزه شاهد ساخت فیلم های دیدنی و مهیج در این عرصه هستیم.

ترجمه: زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید