• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 18

کسب درآمد بیشتر!!! زمانی یک شغل تمام وقت دارید.

در زندگی پر مشغله امروزی داشتن دو یا چند شغل امری عادی محسوب می شود تا بتوان از پس بخشی از هزینه های زندگی برآمد. این تلاش برای کسب درآمد اغلب، برای کمک به ادامه تحصیل کسی فرزندان یا نزدیکان، کمک مالی به عزیزی و یا خیلی ساده؛ برای اطمینان از  امنیت مالی باشد. بیش از یک شغل داشتن اکنون خیلی غیر معمول نیست. امروزه ما سازگاری بیشتری با محیط اطرافمان پیدا کرده ایم و دگرگونی هایی که در مسیر زندگی با آنها برخورد می کنیم باعث شده با جسارتی بیشتر، به جلو گام برداریم.

کسب درآمد

در این عصر پیشرفته، فناوری به روز، چیزی است که برای مردم سودمند می باشد. اکنون برنامه ها و خط مشی هایی برای انجام سریع تر کارها و برقراری ارتباطی آسان تر، طراحی می شوند. دنیای کسب و کار هم از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده می کند و از طریق این مجاری ارتباطی، کارآفرینان و افراد جویای کار با اینترنت به هم مرتبط می گردند. بدین ترتیب موقعیت های شغلی در دسترس تر و بیشتری بوجود آمده است که فرصت کسب درآمد تمام وقت یا پاره وقت برای هر  کسی که به اینترنت دسترسی دارد بوجود می آورد!

با این وجود هنوز افرادی هستند که کسب درآمد بیشتر را از طریق شیوه های سنتی دنبال می کنند. تکمیل و تطابق مهارت ها و توانایی های شما می تواند به خدماتی که می توانید ارائه نمایید و کسب درآمد کنید را مشخص میکند.

اگر به گسترش افق دید خود و ایجاد یک منبع جدید درآمدی، می اندیشید جای درستی آمده اید! در این مقاله لیستی از کارهایی ارائه شده که می توانند در کسب درآمد بیشتر  کمکتان کنند:

معلم اینترنتی

این شغل به یک کار پاره وقت رایج برای برخی از افراد که همزمان شغلی ثابت با درآمدی معین دارند، تبدیل شده است. نکته خوب در مورد یک معلم اینترنتی بودن این است که کاملا قادرید زمان خود را مدیریت کنید. خیلی از مدرسان اینترنتی از کشورهای غربی آموزش زبان انگلیسی را به افراد غیر انگلیسی، زبان در کشورهایی چون کره جنوبی و چین ارائه می دهند.

یک نویسنده اینترنتی باشید

این یکی دیگر از شغل های پاره وقت رایج برای جویندگان کار است. اگر چه این یکی، کمی پیچیده تر از معلم اینترنتی بودن است اما گرفتن کاری با عنوان نویسنده آنلاین، راه مطمئنی است که موجب گسترش دانش و آگاهی شما در زمینه هایی می شود که پیش تر، با آنها مواجه نشده بودید. همچنین فرصت های بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد که به عنوان یک نویسنده یا مترجم خود را مطرح کنید و با روزنامه ها و وب سایت های بزرگ ارتبط برقرار کنید.

 وب سایت های اشتراک فیلم

کانال های رسانه های اجتماعی چند رسانه ای مانند یوتیوب، سرگرمی هایی را برای کاربران خود ارائه می دهند و شما می توانید راه هایی را که به سادگی و با گذاشتن فیلم در سایت آنها کسب درآمد کنید، بررسی نمایید. فیلم هایی که حاوی محتواهای مستهجن، توهین آمیز و یا ناشایست باشند می توانند موجب به هم خوردن رابطه کاری شوند. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید به شیوه اینترنتی پول در بیاورید، راهی مناسب و معقول را برگزینید.

 سرمایه گذاری در سهام

سرمایه گذاری در سهام حوزه ای است که کارآفرینان معمولا در آن حضور می یابند. با سرمایه گذاری پول خود از طریق معاملات سهام و اوراق قرضه در بازار های بین المللی، همیشه ریسک بزرگی وجود دارد که لازم است شما از آمادگی و دانش لازم برای این کار برخودار باشید. در صورتی که فکر می کنید از شجاعت کافی برای گذاشتن پس اندازتان در این راه برخودارید، دنبال این کار بروید. حتما هم حواستان باشد یک مشاور مالی داشته باشید که بر روند پیشرفت تان نظارت کند.

سرمایه گذاری

تبدیل شدن به یک مشاور مستقل

اگر شما در یک موضوع خاص، از دانش گسترده ای برخوردار هستید؛ مانند حسابداری، حقوق و خرید و فروش، پس در این صورت انجام این نوع کارها به شکل نیمه وقت می تواند برایتان مناسب باشد. تجارب قبلی خود را که یاری تان می کنند در این کار جدید، کارشناسانه عمل کنید، بررسی نمایید. حالا دیگر، کارفرمایان تمایل دارند افرادی را به صورت دورکار و مستقل استخدام کنند که پروژه های کوتاه مدت آنان را پوشش بدهند.

پیشنهاد گرفتن کارهای تایپ

به مهارت های خود در کار تایپ افتخار می کنید؟ اجازه دهید این مهارت ها توسط کارفرمایانی که دَر به َدر، دنبال  یافتن کمکی برای  تکمیل کارهای تایپی پروژه های خود هستند، شناخته شوند. این نوع کارها معمولا با تعیین موعد مقرر همراهند. بنابراین مطمئن شوید که می توانید کار مربوطه را براساس شرایطی که قبلا صحبت شده، به انجام برسانید.

پرستار بچه

اگر از کار کردن پشت کامپیوتر در کل روز، خسته هستید و نیاز به زمانی برای استراحت و آرامش دارید، گرفتن کاری با عنوان پرستار بچه می تواند برای شما مناسب باشد. بچه ها به مثابه کارفرمایان شما خواهند بود و شما صرفا با به کارگیری مهارت هایی که دارید می توانید آنها را خوشحال کنید. این یک خط مشی بُرد-بُرد است، موافق نیستید؟

شب کاری کنید

اگر شما عاشق شب کاری هستید، می توانید با دنبال کردن هر چه بیشتر آن دسته از مشاغلی که از 6 عصر آغاز می شوند، به کار مورد علاقه خود برسید. کار در کافی شاپ، گارسونی در رستوران و یا خوانندگی مجالس و بازخوانی موزیک های ضبط شده، برخی از مشاغلی هستند که در این گروه رده بندی می شوند.

 فروش خوراکی های پخته ی خوشمزه

اگر شما از ابزارو دانش لازم و یک کتاب دستور آشپزی کاربردی برخوردارید، فروش کلوچه ها، کیک ها، نان و دیگر محصولات پخته شده از این دست ممکن است بتواند بخش عمده ای از کار نیمه وقت شما را تشکیل دهد. حواستان به کیفیت کاری که انجام می دهید، باشد زیرا توجه به کیفیت ، اعتبار و مزیت بزرگی برای شما در عرصه رقابت محسوب می شود.

راننده شرکت تاکسیرانی شوید

کسی که رانندگی را دوست دارد و از  قوانین حاکم بر  جاده ها هم مطلع است، گزینه مناسبی برای رانندگی در یک شرکت حمل و نقل می باشد. اگر شما خود را دارای این ویژگی ها می دانید، چرا امتحانش نمی کنید؟

یک مترجم اینترنتی شوید

اگر شما دو یا چند زبانه هستید، یک لیست بلند بالا از کارفرمایانی وجود دارد که که بخواهند فردی را با مجموعه ای از مهارت های شما استخدام کنند.

اقلام دست دومی مانند اسباب بازی های رایانه ای را بفروشید

اسباب بازی های قدیمی خود را از طریق اینترنت بفروشید.از این راه نه تنها سودی عاید شما می شود، بلکه باعث خوشحالی فوق العاده فرد دیگری هم می شوید که می تواند آنرا به قیمت کمتری از شما بخرد!

امیدوارم این لیست به شما در انتخاب کار نیمه وقت جدیدتان کمک کند! در تلاش تازه تان موفق باشید.
ترجمه: فیروزه بابائی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید