• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 28

معرفی چند کتاب خارجی و ایرانی در زمینه گرافیک

کتاب گرافیک و بدن انسان Putting Finger

کتاب گرافیک و بدن انسان Putting Finger

معرفی کتاب

“Putting Finger ” نام کتابی است که توسط استودیو فرات Euphrates در ژاپن طراحی شده است. این کتاب مجموعه آثاری است که رابطه بین گرافیک و بدن انسان را بررسی می‌کند. هر یک از  طرح‌های گرافیکی این کتاب تا زمانی که خواننده بر روی آن انگشت نگذاشته است ناکافی تلقی می‌شود. تنها زمانی که خواننده به این شیوه با آن تعامل کند می تواند تفسیر منحصر به فرد و غیر منتظره‌ای ارائه دهد. در دنیای دیجیتالی که در آن دستگاه های صفحه لمسی بر دنیای ارتباطات حکومت می کنند، این کتاب بر اهمیت ارتباط با طراحی آنالوگ تاکید می‌کند.

کتاب طراحي گرافيک براي تبليغات

 نويسنده: علي افسر پور

ناشر: انتشارات فاطمی

 تعداد صفحات: 192

تاريخ چاپ: 1395

معرفی کتاب کتاب طراحي گرافيک براي تبليغات
معرفی کتاب

کتاب طراحی گرافیک برای تبلیغات تالیف علی افسر‌پور با زبانی ساده و فهرست‌وار به مواردی اشاره می‌کند که طراحان گرافیک برای فعالیت در زمینه تبلیغات باید آنها را بدانند.

این کتاب در هفت فصل تدوین شده است. تاریخچه‌ی تبلیغات، مفاهیم اولیه‌ی تبلیغات، چه کسی چه می‌کند؟، الگوها و روش‌های مختلف انجام کار، خلاقیت، گرافیک برای تبلیغات و فوت‌وفن کوزه‌گری عنوان فصل‌های کتاب است.

کتاب گرافیک
 یک قرن پوستر و طراحی تبلیغاتی

نویسنده: آلن ویل

مترجم: سونیا رضاپور

ناشر: یساولی

سال انتشار: 1392

تعداد صفحات: 144

کتاب گرافیک یک قرن پوستر و طراحی تبلیغاتی

معرفی کتاب

این مجموعه آلن ویل خلاصه‌ای از تاریخچه‌ تصویر سازی و تایپوگرافی تجاری در اروپا و ایالات متحده‌ آمریکا را با معرفی نخستین هنرمندان و پوستر و تاثیرات بنیادی موجدان مکتب دادا، کانستراکتیویسم (انتزاع گرایی)، دی استیل و باهاوس ارائه می‌دهد، و تحولات سیاسی و اجتماعی دهه‌ شصت تا آغاز عصر دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب تمرین طراحی گرافیک

نویسنده: کارولین نایت، جسیکا گلیزر

مترجم: مهدی شفقتی

ناشر: یساولی

کتاب تمرین طراحی گرافیک

معرفی کتاب

این کتاب ترجمه‌ای است از The graphic design exercise book: creative briefs to enhance your skills and develop your portfolio، c2010 موضوع اصلی این کتاب گرافیک است.

و شامل طيف وسيعي از راهنمايي مختصر عملي و روش‌هاي طراحي هدفمند است، که هدف از معرفي آن‌ها ايجاد فرصت آزمودن رشته‌هاي جديد يا توسعه دادن رشته‌هاي موجود، شکوفا ساختن خلاقيت‌ها و کسب مهارت‌هاي حرفه‌اي نزد طراحان گرافيک است.

کتاب راهنماي جديد چاپ و گرافيک به همراه واژه نامه

نویسنده: دیوید بن

مترجم: حمید لباف

ناشر: میردشتی

تاریخ چاپ: 1394

تعداد صفحه: 216

کتاب گرافیک
معرفی کتاب

 این کتاب به بررسی عمیق و فنی و کنکاش در موارد کلید و تکنیکی، بررسی تکنولوژی در تولید سفارشات چاپی شامل تکنیک‌های رایج و سنتی تا چاپ و نشر، طراحی و غیره….

  شرح کامل مراحل تولید و روش‌های مختلف چاپی، شامل برنامه‌ریزی و طراحی سفارش تا معرفی و شناخت و انتخاب مواد مصرفی، آشنایی با چگونگی گردش کار در بازار سفارشات چاپی، طراحی و لی آت و شناخت مناسبات کار در بازار جهانی و آشنایی با بسته‌بندی و صحافی و توزیع… می پردازد.

تهیه و تنظیم: میترا نامجو

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید