• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 05 / 11

معرفی و خلاصه فیلم همسایه ها

تاریخ ریلیز: 9 می

امتیاز متاکریتیک: 72

زمان: 96 دقیقه

ژانر: کمدی

کشور سازنده: آمریکا

زبان: انگلیسی

خلاصه فیلم همسایه ها

این کمدی درباره ی زن و شوهری به نام های کلی و مک با بازی ست روگن و رز بایرن است که به همراه نوزادشان به خانه ی جدیدی نقل مکان می کنند. همزمان که زندگی آرامی را می گذرانند، با ترک خوشی های دوران پیش از بچه داری هم دست و پنجه نرم می کنند.

فیلم همسایه ها

مشکلشان از وقتی آغاز می شود که یک انجمن برادری متشکل از بچه های کالج به خانه ی کناری آنها می آیند. مک و کلی تصور می کنند می توانند با آنها خوب باشند و از رییس آنها، تدی، می خواهند تا شب ها سر و صدای کمتری ایجاد کنند. حتی یک بار در پارتی آنها شرکت کردند که بعدها برایشان تف سر بالا شد.

شب دیگری، مک و کلی وقتی به نتیجه نرسیدند پلیس خبر کردند اما تدی که از حضور آنها در پارتی قبلی فیلم برداری کرده بود آنها را سنگ روی یخ کرد.

مک و کلی که خود را در این نبرد تنها یافته بودند دست به خرابکاری زدند تا پیمان برادری تد و گروهش را برهم بزنند و انتقام بگیرند.

نیکلاس استولر کارگردان و اندرو جی کوهن و براندن اوبراین نویسنده های نوپای کار با استفاده از صفت پارتی باز بودن پسرها لحظات شاد بسیاری را رقم زده اند. خصوصا صحنه ی توضیحات تدی درباره ی سهم دلتا پی اس آی بتا در تاریخ پارتی _ با فلش بک هایی به اولین توگا پارتی (نوعی پارتی با تم لباس رومی و یونانی با لباس های سبک توگا) و اولین پینگ پونگ آبجو.

البته ورای شوخی ها و حرکات بامزه، داستان شیرینی درباره ی مخاطرات بزرگسالی هم در فیلم جریان دارد. مک و کلی باید با این حقیقت مواجه شوند که دیگر بزرگسالانی مسوول هستند که این خود باعث بگو مگو های خنده داری بین دو نفر می شود. در همین حین، اشتهای وصف ناپذیر تدی به پارتی بازی، این نکته را می رساند که او برای زندگی پس از فارغ التحصیلی چقدر ناپخته است.

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید