• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 15

بازی آنلاین مثلث طلایی

دستورالعمل بازی:

بعد از لود شدن بازی روی دکمه New game کلیک کنید. وارد صفحه Rules می شوید که در آن قاعده بازی برایتان توضیح داده شده است. در قسمت پایین صفحه روی دکمه Click to continue کلیک کنید تا وارد مرحله اول بازی یعنی Level1 شوید. این بازی چندین مرحله دارد.

باید در زمان مشخص مهره ها را طوری جا به جا کنید که سه یا چهار مهره مشابه یک مثلث یا لوزی را تشکیل داده و حذف شوند طوری که فضای بین مهره ها به شکل مثلث به رنگ طلایی تغییر کند. برای جابه جا کردن مهره ها کافی است که روی هر مهره کلیک کنید.

بازی زمانی به اتمام می رسد و می توانید وارد مرحله بعد شوید که تمامی رنگ زمینه یا فضای بین مهره ها طلایی شده باشد.

در ضمن زمان بازی با نوار سمت راست صفحه بازی مشخص شده است که در بالای آن ساعت شنی قرار دارد. در صورتی که نتوانستید قبل از اتمام زمان، بازی را تمام کنید با کلیک روی دو فلش دو طرفه قرمز-آبی رنگ پایین وسط صفحه بازی می توانید بار دیگر تمام مهره ها را جا به جا کنید، اینکار باعث می شود بازی را بیشتر پیش ببرید.

وقتی مرحله یک را با موفقیت گذراندید می توانید به مرحله بعدی صعود کنید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید