• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 17

برند جدید ورزش ایران/ علی‌اکبری در رینگ غوغا می‌کند

 ستاره این روزهای ورزش‌های رزمی کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی MMA می‌درخشد و به یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران کشور تبدیل شده است.

 روزی که امیر علی‌اکبری تصمیم به حضور در رقابت های MMA گرفت، خیلی‌ها او را باور نداشتند و این تصمیم او را مسخره می‌کردند اما چرخ روزگار چرخید و حالا این علی‌اکبری است که در رینگ غوغا می‌کند.
امیر علی اکبری

قهرمان سابق کشتی فرنگی که امروزه با نمایش خیره‌کننده در رقابت‌های بین‌المللی MMA نگاه‌ها را به خود خیره کرده، حالا حرف اول را در رینگ می‌زند تا شاید بسیاری از منتقدان او، دندان‌ها را بیش از پیش به هم بفشارند و با پیروزی‌هایش غمگین شوند.

مبارزی که با عضله پاره روی رینگ می‌رود و با جان و دل مبارزه می‌کند و حالا نام کشورمان را در رقابت‌های MMA بر سر زبان‌ها انداخته، شایسته ستایش است. وی روزهای سخت را پشت سر گذاشت تا به نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی MMA برسد و به یک برند در ورزش کشور تبدیل شود.

علی‌اکبری با پیروی قاطعانه مقابل یکی از نامداران MMA جهان بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان کشید تا خاطرات تلخ گذشته را از ذهن‌ها پاک کرده و محبوب دل مردم ایران زمین شود.

در روزهایی که رشته‌های رزمی ایران شرایط خوبی ندارند، این امیر علی‌اکبری است که دلتنگی ما برای حضور یک قهرمان در میادین بزرگ را برطرف می‌کند. وی بدون هیچ شناختی از MMA کارش را شروع کرد تا با کمک علیرضا استکی، مربی اختصاصی خود به اینجا برسد. علی‌اکبری می‌تواند به نامی خاص در ورزش ایران تبدیل شود و امیدواریم قدرت‌نمایی ستاره MMA ایران در میادین بین‌المللی همچنان ادامه داشته باشد.

منبع:خبرگزاری میزان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید