• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 19

برترین فیلم های اکشن سالهای 2000 تا 2017 – قسمت چهارم

در این مقاله 5 مورد از برترین فیلم های اکشن که مورد علاقه همه گروههای سنی است همراه با خلاصه کوتاهی از فیلم، سال تولید، کارگردان و ستاره ها عنوان شده است. علاقمندان به فیلم های اکشن می توانند لیستی از بهترین این فیلم ها را که در مقاله های قبلی وبسایت یاد بگیر دات کام تهیه شده است را بازدید کنند.

فیلم کینگزمن: سرویس مخفی_2014

فیلمی در سبک اکشن، کمدی و جاسوسی محصول 2014 و بر اساس یک داستان کمیک به نام “سرویس مخفی” نوشته دیو گیبونس و مارک میلار در سال 2012 با کمی تغییرات ساخته شده است.

داستان فیلم، پسری جوان به نام گری است که پدرش را در اثر یک حادثه از دست داده و او اشراف زادگان را مسئول مرگ پدرش می داند با این حال زندگی این جوان هنگام آشنایی با فردی به نام هری هارت که عضو یک سازمان مخفی به نام کینگزمن است تغییر می کند. گری بعد از آشنایی با هری متوجه می شود که پدرش نیز عضو این سازمان بوده مرگ وی نیز یک حادثه نبود بلکه او در حال انجام عملیات جان خود را از دست داده و … (129 دقیقه)

کاگردان: متیو وان

ستاره ها: کالین فرث، ساموئل ال. جکسون، تارون اگرتون و مایکل کین

فیلم کینگزمن: سرویس مخفی_2014

فیلم لبه ی فردا_2014

فیلمی آمریکایی و علمی-تخیلی محصول سال 2014 است. این فیلم با اقتباس از رمان ژاپنی “فقط باید بکشی” ساخته شده است. داستان فیلم درباره سربازی به نام ویل کیج است که در آینده ای نزدیک پس از کشته شدن در جنگ علیه بیکانگان دوباره زنده می شود او پس از کشته شدن در جنگ خود را گرفتار یک حلقه زمانی می بیند که بعد از هر بار کشته شدن او را به یک روز قبل از جنگ باز می گرداند. (113 دقیقه)

کارگردان: داگ لیمان

ستاره ها: تام کروز، امیلی بلانت، بیل پاکسون و برندن گلیسون

فیلم لبهٔ فردا_2014

فیلم تک تیرانداز آمریکایی_2014

این فیلم محصول 2014 کشور آمریکا و در ژانر “زندگی نامه جنگی درام ” بر اساس کتاب تک تیر انداز آمریکایی و زندگی تک تیر انداز آمریکایی کریس کایل است. کریس اهل تگزاس است و قبل از اینکه وارد ارتش شود قصد دارد یک کابوی باشد اما بعدها متوجه می شود که استعداد عجیبی در تیراندازی دارد و به عنوان تک تیر اندازی ماهر به واسطه شلیک های دقیقش با اسلحه دوربین دار، به شهرت بسیاری نزد سربازان ایالات متحده در عراق دست پیدا کرده بود.

داستان فیلم از جایی آغاز می گردد که کریس کایل تصمیم می گیرد به ارتش ملحق شود تا بتواند از کشورش در مقابل تروریست ها محافظت کند. وی پس از گذراندن دوران سخت آموزش نظامی، به عراق اعزام می شود و کار خود را به عنوان تک تیرانداز آغاز می کند و افتخارات نظامی زیادی به واسطه کشتن اهدافش به دست می آورد. اما او مشکل بزرگی دارد و آن اینکه همسرش تایا خواهان بازگشت او به کشورش و زندگی در کنار خانواده است و … (133 دقیقه)

کارگردان: کلینت ایستوود

ستاره ها: بردلی کوپر، سنا میلر، کایل گالنر و Cole Konis

فیلم تک تیرانداز آمریکایی_2014

فیلم مریخی_2015

فیلم مریخی محصول کشور آمریکا و به سبک علمی-تخیلی محصول سال 2015 است. داستان فیلم فضانوردی که در کره مریخ سرگردان می شود و باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا بتواند وضعیت خود را به کره زمین اطلاع دهد و تقاضای کمک کند. او در حالی تلاش می کند تا در کره مریخ زنده بماند دچار حادثه می شود و … (144 دقیقه)

کارگردان: ریدلی اسکات

ستاره ها: مت دیمون، جسیکا چستین، کریستین ویگ و کیت مارا

فیلم مریخی_2015

فیلم خشم_2014

فیلمی  آمریکایی محصول سال 2014 در ژانر جنگی است که اتفاقات آن در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد. داستان فیلم درباره یک گروه از نظامیان آمریکایی اعزام شده در اواخر جنگ جهانی دوم به آلمان است. فرمانده این گروه افسر “واردادی” می باشد که واحد تانکی به نام «خشم» را هدایت می کند. این گروه با توجه به ضعیف شدن آلمان ها در اواخر جنگ، به نظر می رسد که کار چندان سختی پیش روی نداشته باشند اما آنها در ادامه در پشت خطوط اس اس ارتش آلمان نازی گرفتار می شوند و … (162 دقیقه)

کارگردان: دیوید آیر

ستاره ها: برد پیت، شایا لابوف، لوگن لرمان و مایکل پنا

فیلم خشم_2014

پیشنهاد می کنیم فیلم ها را تهیه کرده و در ایام تعطیل و اوقات فراغت خود از تماشای آن لذت ببرید و با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در تهیه بهترین فیلم ها یاری کنید.

ترجمه: زهرا صانعی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید