• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 05 / 15

آموزش دفاع شخصی – پیچاندن مچ در سبک کراو ماگا

برای دفاع از خود گاه لازم است  فرد شرور را نگه دارید یا او را از جایی به جای دیگر حرکت دهید برای این منظور باید بتوانید او را به روشی ایمن نگه دارید یکی از این روش ها پیچاندن مچ است که در این مقاله اولین روش را به شما معرفی می کنیم.

پیچاندن مچ

مطابق شکل بالا دست حریف را می گیرید گرفتن دست حریف در چنین شرایطی هنگام درگیری بسیار پیش می آید.

پیچاندن مچ

حال مانند شکل بالا مچ حریف را با یک دست بگیرید و مطابق شکل زیر با دست دیگر خود کف دست او را بگیرید. اکنون زمان پیچاندن مچ است باید مچ او را به بچرخانید و دستی را که روی مچ قرار داده بودید روی آرنج او قرار دهید.

pichandan4

همانطور که در تصاویر می بینید می توانید هم آرنج و هم مچ باید کاملاً خم شوند و شکل s انگلیسی یا مانند مار کبرا دست او را نگه دارید.

pichandan3

خوب اکنون حریف در دستان شماست کافیست مچ او را بتابانید همانطور که در کشل می بینید مچ به سمت بالا یا در جهت عقربه های ساعت پیچانده می شود این وضعیت برای او بسیار دردناک خواهد بود و در برابر شما زانو خواهد زد تا از شدت پیچش کم شود.

pichandan5

لازم به ذکر نیست که برای اینکه در این روش مهارت پیدا کنید باید آنرا با دوست خود تمرین کنید و بهتر است این کار را با فردی که از شما قوی هیکل تر است تمرین کنید چون ممکن است به افراد ضعیف تر از خود صدمه وارد کنید!

اخطار: این کار را با کودکان و خانم ها تمرین نکنید چون ممکن است به آنها صدمه جدی وارد کنید! لطفا از این روش فقط برای دفاع از خود استفاده کنید برای شوخی و سرگزمس با دوستان خود این کار را انجام ندهید

علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید