• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 20

با راحت ترین میز کامپیوتر دنیا آشنا شوید

  داشتن یک میز کامپیوتر راحت آرزوهای تمام کاربرانیست که ناچاراند ساعتهای طولانی را پشت میز و صندلی های معمولی و با ارتفاع نامناسب فعالیت کنند. حال یک شرکت فعال در زمینه فناوری های نوین میز کاری را طراحی نموده که از هر نظر قابل تنظیم و سازگار با شرایط کاربران است.

راحت ترین میز کامپیوتر دنیا

  این محصول که شباهت زیادی به صندلی های دندانپزشکی دارد قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه کفی و تکیه گاه را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این یک نگه دارنده لپتاپ و امکان تنظیم زاویه قرارگیری آن نسبت به صندلی از قابلیت های جالب توجه این محصول به شمار می رود.

به گفته شرکت سازنده این میز طراحی این محصول حدود ۵ سال زمان برده و تاکنون با همکاری طراحان، مهندسان مکانیک و الکترونیک ۵ نسخه آزمایشی از آن نیز تولید شده است. این میز دارای سه حالت نشسته، ایستاده و خوابیده است و میز کوچک و قابل تنظیم آن نصب نمایشگرهای بزرگتر از ۲۱ اینچ را نیز ممکن می سازد. این محصوف وزنی در حدود ۹۵ کیلوگرم دارد و جابجایی آن به واسطه چرخ های تعبیه شده در زیر آن بسیار آسان است.

منبع:خبرگزاری تابناک

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید