• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 27

کفش‌های جدید کمپانی نایکی برای توتی

کمپانی ورزشی نایکی یک کفش ویژه برای اسطوره تیم فوتبال رم طراحی کرده است.

 فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم به مناسبت بیست و پنجمین سال حضورش در جمع جیالوروسی‌ها هدیه ویژه‌ای دریافت کرده است. کمپانی ورزشی نایکی کفش‌های ویژه‌ای برای ستاره 40 ساله فوتبال ایتالیا طراحی کرده است.

کمپانی نایکی برای توتی کفش های جدید ساخت

توتی از سال 1992 در باشگاه رم حضور دارد، ستاره‌ای که یکی از وفادارترین بازیکنان فوتبال جهان شناخته می‌شود. او در طول این سال‌ها همیشه محبوب‌ترین چهره شهر رم ایتالیا بوده که مورد علاقه هواداران فوتبال است.

کفش جدید توتی از کمپانی نایک

توتی در این 25 سال بیش از 780 بار پیراهن تیم رم را در رقابت‌های مختلف بر تن کرده است. او همچنین یکی از رکورد داران فوتبال سری آ و برترین گلزنان لیگ کشورش است.

 توتی نمادی از تعصب و وفاداری در فوتبال جهان شناخته می‌شود که تنها برای یک تیم فوتبال بازی کرده است. ستاره‌ای که شاید در انتهای این فصل از دنیای فوتبال برای همیشه خداحافظی کند. سران تیم رم دوست دارند از این کاپیتان اسطوره‌ای در کارهای مدیریتی باشگاه استفاده کنند.

منبع:خبرگزاری میزان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید