• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 01

آنچلوتی مربی افسانه ای قرن بیست و یک

آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب قهرمانی در بوندس لیگا مربی افسانه ای قرن بیست و یکم شد.

با قهرمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در مسابقات بوندس لیگا کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی این تیم توانست عنوان ارزشمند مربی افسانه ای قرن بیست و یکم را از آن خود کند.

کارلو آنچلوتی مربی افسانه ای قرن بیست و یک

او بعد از ناکامی در نیمکت تیم فوتبال یوونتوس که یک بازنده واقعی بود و همیشه با عباراتی شیرین از حضور در این تیم یاد می کند در دیگر تیم ها توانست به موفقیت های چشمگیری دست یابد و پیروزی در همه تورنمنت ها را در جایگاه یک مربی موفق تجربه کند.

آنچلوتی  توانسته است از ابتدای قرن بیست و یکم در تیم های میلان، چلسی، پاریسن ژرمن، رئال مادرید و بایرن مونیخ به نتایج ارزشمندی دست یابد و خود را به عنوان مربی افسانه ای قرن بیست و یکم معرفی کند.

کارنامه کارلو آنچلوتی در 17 سال حضورش در عرصه مربیگری و کسب قهرمانی در رقابت های مختلف  به این شرح است:

یوونتوس: کسب جام اینترتتو یوفا

میلان: کوپا ایتالیا (یک بار)، اسکودتو (یک بار)، سوپرکاپ ایتالیا (یک بار)، لیگ قهرمانان اروپا (2بار)، سوپرکاپ یوفا (2 بار)، جام باشگاه های جهان (یک بار)

چلسی: قهرمانی در جام خیریه انگلستان (یک بار)، جام اتحادیه انگلیس (یک بار)، لیگ برتر انگلستان (یک بار)

پاریسن ژرمن: موفقیت در لیگ برتر فرانسه (یک بار)

رئال مادرید: جام حذفی اسپانیا (یک بار)، لیگ قهرمانان اروپا (یک بار)، سوپر کاپ یوفا (یک بار)، جام باشگاه های جهان (یک بار)

بایرن مونیخ: سوپر کاپ آلمان (یک بار)، بوندس لیگا (یک بار)

منبع: خبرگزاری صداو سیما

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید