• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 02

آیا آنتونی جاشوا به محبوبیت محمدعلی کلی خواهد رسید؟

 بوکسوری که اخیرا در مسابقه‌ای مقابل ولادیمیر کلیچکو به پیروزی رسید، با محمد علی کلی مقایسه شده و بسیاری معتقدند که او می‌تواند به اندازه کلی محبوبیت و شهرت کسب کند.

 جاشوا بیست و هفت ساله به قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان رسیده است. او خود اعلام کرده الگویش در ورزش محمد علی کلی است. او روز گذشته مقابل ۹۰ هزار هوادار بوکس، ولادیمیر کلیچکو را شکست داد. این پیروزی باعث شد که جاشوا محبوبیت خاصی در انگلیس پیدا کند.

 آنتونی جاشوا قهرمان بوکس جهان

جاشوا در حال‌ حاضر قهرمانی IBF،  IBO و WBA را در کارنامه خود دارد. یک سرمایه‌گذار انگلیسی در بوکس درباره محبوبیت جاشوا گفت: به او گفتم این مسابقه را می‌برد و بزرگترین ستاره ورزش بوکس انگلیس می‌شود. او این را ثابت کرد. جاشوا باید تلاش کند در سطح جهانی بیشتر مطرح شود. قرار است در چین و آفریقا نیز مسابقه بدهد. محمد علی کلی از کسانی است که جاشوا از او الهام گرفته است. جاشوا اطلاعات زیادی درباره علی دارد.

جاشوا اعلام کرده است مشکلی با مبارزه دوباره با کلیچکو ندارد. او اعلام کرد که مبارزه او با تیسون فری، مبارزه‌ای است که همه منتظر آن هستند و بیننده زیادی خواهد داشت.

منبع:خبرگزاری ایسنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید