• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 05 / 21

فیلم های تازه اکران شده در 16 می 2014

مهاجر

تاریخ ریلیز: 16 می 2014

امتیاز متاکریتیک: 74

زمان: 120 دقیقه

ژانر: درام، رازآلود، تریلر، رومانس

کشور سازنده: آمریکا

زبان: انگلیسی، لهستانی

فیلم تازه اکران شده

سال 1921، اوا سیبولسکی (ماریون کوتیارد) و خواهرش ماگدا (آنجلا سارافیان) در رویای آمریکا و برای شروعی تازه وطن خود لهستان را ترک کرده به نیویورک می روند. هنگامی که به جزیره الیس می رسند پزشکان متوجه می شوند که ماگدا بیمار است و همین باعث می شود تا دو خواهر از هم جدا شوند. اوا در خیابان های منهتن سرگردان می شود درحالی که ماگدا قرنطینه شده است. اوا، تنها و نا امید از بهبودی ماگدا به دام برونو (خواکین فینیکس) می افتد؛ مردی خوش مشرب اما شیطان صفت که او را مجبور به فاحشگی می کند. تا این که روزی، اوا، اورلاندو شعبده باز (جرمی رنر) پسر عموی برونو را ملاقات می کند. اورلاندو، اوا را به خود جذب می کند و خیلی سریع تنها شانس او برای فرار از این کابوس می گردد.

گودزیلا

تاریخ ریلیز: 16 می 2014

امتیاز متاکریتیک: 62

زمان: 123 دقیقه

ژانر: اکشن، ماجرایی، علمی تخیلی، تریلر، فانتزی

کشور سازنده: آمریکا، ژاپن

زبان: انگلیسی

فیلم تازه اکران شده

داستان از ژاپن شروع می شود. جو برادی (برایان کرانستون) مدیر سایت هسته ای که آن قدر درگیر کارش شده که فراموش کرده امروز روز تولدش است. پسر کوچکش فورد را به مدرسه برده و به همراه همسرش سندرا (جولیت بینوشه) به سایت رفته است.

جو به برخی فعالیت های لرزه ای الگویی مشکوک می شود که باید چیزی فراتر از حرکت لایه های تکتونیکی باشد. حق با او بود، زمانی که سایت در حالت ذوب قرار گرفته همسرش سندرا در سمت اشتباه درب قرار می گیرد و حجم زیادی مایع پوششی جریان پیدا می کند.

15 سال بعد، فورد (آرون تیلور جانسون) متخصص خنثی کننده ی بمب در ارتش آمریکا می شود. او تازه به خانه برگشته و به همسرش الی (الیزابت اولسن) و پسرش سام (کارسون بولد) خبر می دهد که جو در ژاپن دستگیر شده است.

جو که به خاطر عدم اثبات حرف هایش در رابطه با این که دولت ژاپن چیزی را در مورد آن سانحه مخفی کرده، خائن شناخته شده است. فورد اما به ژاپن می آید تا او را از زندان بیرون بکشد و علی رغم میلش قبول می کند که در کنار جو در خانه ی قدیمی اش در منطقه ی قرنطینه شده سر کند.

سرانجام به سایتی راه پیدا می کنند که جو سابقا در آن کار می کرد و حالا دکتر سریزاوا (کن واتاناب) و ویویان گراهام (سالی هاوکینز) در آن به روی ساختار پیله ای شکل عظیمی کار می کنند که رادیاسیون را تغذیه می کند. موقعیت زمانی بحرانی می شود که اتفاقات حال حاضر برعکس اتفاقات گذشته می شود و موجود بالداری که میوتو نامیده می شود پدیدار می شود. در همان حال که ارتش تلاش می کند راهکاری برای کشتن آن موجود بیابد، سیگنال ها مشخص می سازند که این موجود چیزی را فرا می خواند پیش از آنکه آزاد شود و دانشمندان در می یابند که نهنگی غول پیکر و الهه مانند که قرن ها خواب بوده را بیدار کرده که گویی تنها امید بشر برای به دست آوردن تعادل دوباره ی طبیعت خواهد بود.

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید