• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 02

بازی فیزیک نجومی astrophysics

دستورالعمل بازی

بعد از لود شدن بازی روی دکمه PLAY کلیک کنید وارد صفحه دیگری می شوید که شامل 4 گزینه است روی گزینه اول یعنی PLAY کلیک کنید. در این صفحه تعداد مراحل بازی مشخص شده است. این بازی 21 مرحله دارد که هر مرحله با یک دایره و عدد نوشته شده روی آن مشخص شده است. با انتخاب مرحله یک وارد بازی می شوید.

هدف این بازی نابود کردن اجسام فضایی قرمز رنگ به وسیله موجود فضایی سبز رنگ است و ساختن مسیر حرکت این موجود فضایی برای ادامه بازی، مهم است.

به این ترتیب که مسیر حرکت موجود فضایی سبز رنگ را طوری بسازید که جسم فضایی در مسیر حرکتش قرار گیرد و نابود شود. مسیر حرکت خط رنگی است که در هر مرحله با یک رنگ مشاهده می کنید و روی آن دایره های رنگی قرار دارد. برای حرکت این خطوط فقط باید روی دایره ها کلیک کنید.

برای ساختن مسیر حرکت باید با موس روی دایره ها کلیک و به اطراف درگ کنید، پس از ساختن مسیر مناسب با کلیک روی دکمه استارت موجود فضایی حرکت می کند و موجوداتی که در مسیرش باشد را از بین می برد.

اگر مسیر را اشتباه ساختید یا خواستید بازی از ابتدا شروع شود روی دکمه RESTART کلیک کنید.

در صورتی که هر مرحله را با موفقیت به پایان رساندید صفحه ای ظاهر می شود که پیغام LEVEL COMPLETED می دهد و سه گزینه دارد که گزینه سوم آن NEXT LEVEL است که با کلیک روی این دکمه، وارد مرحله بعدی می شوید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید